Gå til innhold

Stesolid og flyANGST

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har slitt med angst tidligere, å nå som jeg går å gruer meg til en LANG flytur, så titter angsten innom igjen!

Jeg har fått 2mg stesolid til flyreisen, men siden jeg skal reise i et døgn, hvor ofte kan jeg da ta stesolid? Og hvis jeg ikke føler at det hjelper, kan jeg da ta fler? Eller er det farlig?

Anonymous poster hash: 85201...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Å bruke Stesolid på en flytur en sjelden gang er ikke farlig.

Døgndoser på 14 mg er helt akseptabelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg kan typisk ta 2 før jeg reiser til amsterdam, 3 før jeg reiser med det flyet jeg skal langt med, og 2 til før vi lander? Vi skal reise i et døgn, hvor den lengste flyturen varer i 12 timer, jeg vurderer nå å trekke meg, og reisen starter imorgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg kan typisk ta 2 før jeg reiser til amsterdam, 3 før jeg reiser med det flyet jeg skal langt med, og 2 til før vi lander? Vi skal reise i et døgn, hvor den lengste flyturen varer i 12 timer, jeg vurderer nå å trekke meg, og reisen starter imorgen

Det er ingen grunn til at du skal trekke deg.  Angsten blir borte når reisen har startet og det er ikke farlig med stesolid en sjelden gang.

God tur og kos deg;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...