Gå til innhold

Nedtrapping på egenhånd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da har jeg prøvd det og. Vel det er noe jeg IKKE skal gjøre igjen.

Har lært på den harde måten - ble skikkelig dårlig, håper jeg kommer meg i løpet av jula.

 

Anbefales ikke i det hele tatt !

Jeg trudde ikke at medisinen fungerte, og psykiater starta redusere dosen på Quetiapin. Jeg fortsatte nedtrappinga og trudde dette skulle gå greit,siden jeg ikke har følt den har fungert. Den har gjort det. Har ikke hatt så mange rare biler og farger på dem før. Skummelt at biler og mennesker plutselig dukker opp eller forsvinner. Kvinnemenneske som prater inn i øret mitt og sier jeg skal dø. Folk som sier navnet mitt, folk som ringer på døra her..tja...og superdeppa uten altfor mye håp om bedring, klamrer seg fast i det lille positive som finnes her i livet mitt.

 

det var litt av hva jeg har opplevd etter min egen nedtrapping.

 

Ikke gjør det på egenhånd - ikke risiker å bli superdårlig.



Anonymous poster hash: e5df0...0e8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...