Gå til innhold

Dumme kvinner...


Madelenemie

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg trodde før kjønn var "uvesentlig"

Jeg frykter av og til at kvinner, ( generelt) er en ynkelig gren

Nå har jeg lest så mange tilfeller hvor kvinner tillater voldtekter og drap på sine barn, at jeg begynner lure.....

Det betyr ikke at ALLE kvinner er idioter, men fryktelige mange er det,

Og jeg lurer på hvorfor?

Jeg ønsket mer og mer jeg hadde en penis, bare fordi jeg ikke kan identifisere meg med idioti og uselvstendighet, i form av ingen egen evne til tanke og fornuft.

Jeg får mer lyst til å skyte kvinner som tillater kjærester å mishandle og voldta deres barn, enn kjærestens, de har ikke forpliktelsene , ansvaret og en foreldres hjerte ansvar ,nyvinninger og ferder, biologiske som tillater mishandling, burde få langt strengere straffer enn de som ikke er foreldrembiolovisk.

Jeg mener Kristoffers gjenstads mor burde være langt mer ansvarlig enn Stefans tortur og mishandling av sønnen, med døden som resulytat, mor er et langt verre uhyre enn stefar,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du tror vel ikke at kvinner er verre enn menn i så måte?

 

Jeg tror at det å være "grusom" er ganske jevnt fordelt, men fordi du selv er kvinne og mor, så identifiserer du deg mer med mødre som ødelegger sine barns liv.

 

Galskap finnes hos begge kjønn :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tror vel ikke at kvinner er verre enn menn i så måte?

 

Jeg tror at det å være "grusom" er ganske jevnt fordelt, men fordi du selv er kvinne og mor, så identifiserer du deg mer med mødre som ødelegger sine barns liv.

 

Galskap finnes hos begge kjønn :/

Hei

På spørsmålet ditt: jeg vet ikke

Min mor var verdens verste uhyre, jeg trodde hun var alene om det...

På youtube møter jeg mange,... Som tillater sin kjærester å "drepe " sine barn, de er alle kvinner.

Derfor vet jeg ikke... Jeg identifiserer meg lite med kvinner

Jeg kjenner stanken i parfymeriene i dag og tenker " hva er galt" med kjønnet kvinner.

Jeg er mer mann inni hodet mitt, jeg er også kvinne det kan man se på formene mine, jeg liker menn bedre enn kvinner, jeg kjenner ikke mange og unntakene er mange, men åynkelighetem er påfallende i straffesaker.

Jeg kan drepe de som ødelegger barn, og da følger jeg min egen lov, på den måten er jeg sterkere og sikrere enn andre, det har sikkert med personlighet å gjøre, men å lese på youtube om straffesaker får meg tilnåmmislike kvinner...

De fremstår ynkelige i statistikker, det er det jeg må skrive noe om :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

På spørsmålet ditt: jeg vet ikke

Min mor var verdens verste uhyre, jeg trodde hun var alene om det...

På youtube møter jeg mange,... Som tillater sin kjærester å "drepe " sine barn, de er alle kvinner.

Derfor vet jeg ikke... Jeg identifiserer meg lite med kvinner

Jeg kjenner stanken i parfymeriene i dag og tenker " hva er galt" med kjønnet kvinner.

Jeg er mer mann inni hodet mitt, jeg er også kvinne det kan man se på formene mine, jeg liker menn bedre enn kvinner, jeg kjenner ikke mange og unntakene er mange, men åynkelighetem er påfallende i straffesaker.

Jeg kan drepe de som ødelegger barn, og da følger jeg min egen lov, på den måten er jeg sterkere og sikrere enn andre, det har sikkert med personlighet å gjøre, men å lese på youtube om straffesaker får meg tilnåmmislike kvinner...

De fremstår ynkelige i statistikker, det er det jeg må skrive noe om :-(

Det er bare å se i fengslene, så ser du at det er en meget stor overvekt av menn der.... det blir derfor feil å si at kvinner er verre enn menn selv om du hadde et "uhyre" til mor.... Grusomhet henger nok ikke sammen med kjønn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der blir som å spørre "hvem er verst - den som begår en grusomhet eller den som har lurt andre til å begå en grusomhet?"

 

Tenk deg en mor som konsekvent gir den ene av sine tvillinger mye kjærlighet og fysisk kontakt, og den andre kun det nødvendige for å eksistere, men ellers mye forakt. I voksen alder begår det forsømte barnet mye kriminalitet og til slutt tar livet av en annen. Moren blir ikke straffet, bare sønnen som har begått drapet. Hvem av dem er verst?

 

Mine tanker: Personlige svakheter og ondskap finnes hos begge kjønn, men får ulike former og er ikke like synlig hos begge. Onde ord kan få grusomme følger og blir ofte ikke lagt merke til slik som fysisk vold.

 

Jeg har bare ikke ork til å gå så mye i dybden på sånne ting. Vil heller beskjeftige meg mer med slikt som kan gjøre tilværelsen lysere for andre.

Endret av ecbole
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...