Gjest demiurgen Skrevet 4. desember 2001 Skrevet 4. desember 2001 hei jeg vet ikke om dette er rette forum men jeg tror jeg har veneriske vorter... jeg har hørt at veneriske vorter kommer inne i forhuden og under penishodet... jeg har de ikke der men på selve penishodet (dvs på kanten av penishodet). små blomkåler... de er bitte bitte små og hvis jeg skal pensle dem er det umulig å ikke pensle utenfor... kan dette være noe annet enn veneriske vorter... jeg har ikke hatt det før men min eks-dame har hatt det... hvis dette er feil forum. vær så snill å send det videre til det rette forumet.. takk!!! 0 Siter
Trygve Talseth, Urolog Skrevet 6. desember 2001 Skrevet 6. desember 2001 Langs kanten av penishodet er det nromalt å ha en rekke som ujevnheter. - Men det er ikke mulig utfra det du skriver å avgjøre om du har kjønnsvorter. Det er viktig for det - og partner å være sikker på dette. - Du bør absolutt la en lege undersøke dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.