Gå til innhold

Drikking av alkohol eller ikke?


Blomst31

Anbefalte innlegg

Etter en såkalt liten krangel med min kjæreste ang om han hadde drukket alkohol eller ikke..Kjente det fra ånden hans at den luktet alkohol/øl,men han sier han ikke har drukket..Stoler ikke helt på det...Er jo ikke mulig at dette skal gå? Han snuser av og til..så jeg vil vel heller ikke tro det kommer derfra..Føler meg hjelpeløs..Han drakk jo i helga,men det skal da ikke henge i 2 dager etterpå...Noen som har noen meninger her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alkohol lukter ikke etter 2 dager. Lukter det alkohol, er det ofte det. Etter-barberingsvann kan lukte litt alkohol, men du bør kjenne forskjellen på det og om han har drukket.

 

Jeg lurer mer på hvorfor han skulle nekte for å drikke, gjør han det så kan det tyde på at du mener at han drikker mer enn hva godt er.

Drikker han lite så burde han ikke ha noen grunn for å nekte heller, hvis du ikke er av den hysteriske typen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alkohol lukter ikke etter 2 dager. Lukter det alkohol, er det ofte det. Etter-barberingsvann kan lukte litt alkohol, men du bør kjenne forskjellen på det og om han har drukket.

 

Jeg lurer mer på hvorfor han skulle nekte for å drikke, gjør han det så kan det tyde på at du mener at han drikker mer enn hva godt er.

Drikker han lite så burde han ikke ha noen grunn for å nekte heller, hvis du ikke er av den hysteriske t

Endret av Blomst31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser to problemer her: 
1. Hvorfor er det viktig for deg å vite om han har drukket eller ikke? Hvis Han ikke er synlig beruset (slik at du er i tvil om du skal stole på ånden eller ikke) - hva er problemet?
2. Hvorfor skulle han i så fall nekte for å ha drukket, hvis han har det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Han bruker ikke etterbarberingsvann..Og ja,han drikker til tider mer en hva som er godt nok..Han har prøvd å skjule det for meg før.og jeg tok han i det..Og det tror jeg han gjør nå også,men nekter for det..Han finner på andre unnskyldninger,for å overbevise meg om at jeg tar feil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser to problemer her: 

1. Hvorfor er det viktig for deg å vite om han har drukket eller ikke? Hvis Han ikke er synlig beruset (slik at du er i tvil om du skal stole på ånden eller ikke) - hva er problemet?

2. Hvorfor skulle han i så fall nekte for å ha drukket, hvis han har det?

Det er ikke i alle situasjoner det passer seg å drikke,og jeg er ikke i å være sammen med en jeg ikke kan stole på,og gå rundt å tro at han har lurt meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han bruker ikke etterbarberingsvann..Og ja,han drikker til tider mer en hva som er godt nok..Han har prøvd å skjule det for meg før.og jeg tok han i det..Og det tror jeg han gjør nå også,men nekter for det..Han finner på andre unnskyldninger,for å overbevise meg om at jeg tar feil..

I dette tilfellet ville jeg vært skeptisk.

Hos meg hadde det blinket noen varsellamper (mht alkoholiker som smugdrikker). Men det er du som kjenner han - ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dette tilfellet ville jeg vært skeptisk.

Hos meg hadde det blinket noen varsellamper (mht alkoholiker som smugdrikker). Men det er du som kjenner han - ikke jeg.

Enig her altså.Ville bare høre hva andre hadde trodd,og at det ikke bare er jeg som er dum og skeptisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bruker ikke etterbarberingsvann..Og ja,han drikker til tider mer en hva som er godt nok..Han har prøvd å skjule det for meg før.og jeg tok han i det..Og det tror jeg han gjør nå også,men nekter for det..Han finner på andre unnskyldninger,for å overbevise meg om at jeg tar feil..

Smugdrikking er aldri bra og det er tydelig at han føler for at han ikke vil at du skal vite noe. Når noen begynner sånn, så er det all grunn til å følge godt med, det lover ikke så veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...