InMyPlace Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Jeg vil med dette be om unnskyldning for oppførselen min på dol for noen år siden. Det er kanskje ingen som husker meg, men om noen gjør det, så ber jeg om unnskyldning om jeg støtte noen, såret noen etc. Jeg kalte meg canticle, wramedor. Jeg angrer på mye i livet mitt, og om dette ikke er den største saken, så er det likevel en sak. Så, unnskyld. God jul :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjohei1 Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Jeg vil med dette be om unnskyldning for oppførselen min på dol for noen år siden. Det er kanskje ingen som husker meg, men om noen gjør det, så ber jeg om unnskyldning om jeg støtte noen, såret noen etc. Jeg kalte meg canticle, wramedor. Jeg angrer på mye i livet mitt, og om dette ikke er den største saken, så er det likevel en sak. Så, unnskyld. God jul :-) Du er herved tilgitt av meg. Jeg husker deg desverre ikke og du har ikke fornærmet meg, 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Jeg har vært på dol i årevis, og kan ikke huske at du har gjort noe ille - så herved er du unnskyldt. Kan neppe ha vært så ille det du har gjort, hvis ikke noen andre enn deg husker det.. Og dessuten spiller det strengt tatt ingen rolle :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 God jul til deg også :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.