Gå til innhold

Squirting


Lotte16

Anbefalte innlegg

Jeg har også et annet spørsmål.

 

Kjæresten min ønsker hele tiden at jeg skal "Komme" Og han vil så gjerne at jeg en dag skal squirte. Men jeg vet egentlig ikke helt hva det er.

 

Når vi har sex, så er det som regel når jeg sitter oppå ham at jeg selv "føler" at jeg kommer. Det er som om jeg bli opphisset også føles det som jeg har kommet, og ønsker egentlig ikke å fortsette å ha sex. Er det et tegn på at jeg kommer?

 

 

Et annet spørsmål er også at han ønsker at jeg skal squirte. Men jeg vet ikke hvordan jeg kan squirte med vilje. Noen ganger når vi har sex føles det ut som jeg må tisse. Er dette et tegn på at jeg må eller er i ferd med å squirte? og i så fall. Er det å squirte, å tisse... eller føles det bare sånn ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke stress med dette - nyt sexen og ha det deilig og kommer orgasmen så ta det som en deilig bonus!
 

Når det gjelder squirting så er det vel ikke noen som styrer det selv? Skjer det så skjer det, liksom. Noen gjør det ofte, en del gjør det av og til og noen gjør det aldri. Så ikke legg noe press på deg selv for å få til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer det så skjer det, liksom. .

 

Det er ikke helt sant... det finnes teknikker og mange er avhengige av å bruke akkurat disse teknikkene for å få det til. Så ikke sikker det kommer helt av seg selv :)

 

MEN slappe av, det må man, uansett :) Å prøve for hardt lønner seg sjelden når det gjelder sex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...