AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Jeg er så trett på dagtid. Tar abilify 10 mg på morgenen nå. Hvis jeg skal flytte den til kvelden, hvordan gjør jeg det? Tok 10 mg idag kl 9, er det farlig å ta 10 mg ikveld?Anonymous poster hash: dbc79...f89 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bibben Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Jeg er så trett på dagtid. Tar abilify 10 mg på morgenen nå. Hvis jeg skal flytte den til kvelden, hvordan gjør jeg det? Tok 10 mg idag kl 9, er det farlig å ta 10 mg ikveld?Anonymous poster hash: dbc79...f89 Farlig er det ikke, men du kan få problemer med å finne roen. Abilify virker aktiverende på mange. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Farlig er det ikke, men du kan få problemer med å finne roen. Abilify virker aktiverende på mange. Ble veldig aktivert i oppstarten og tok den derfor på morgenen. Nå blir jeg veldig trett etter å ha tatt medisinen. Kanskje er det bedre å vente til i morgen kveld, vet ikke jeg.Anonymous poster hash: dbc79...f89 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Du kan trygt ta 10 mg i kveld. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Du kan trygt ta 10 mg i kveld. Takk, svelger den i dette øyeblikk Anonymous poster hash: dbc79...f89 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.