AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Du skrev i et tidligere innlegg at 14mg stesolide i døgndose var akseptabelt. Så jeg kan typisk ta 2 før jeg reiser til amsterdam, 3 før jeg reiser med det flyet jeg skal langt med, og 2 til før vi lander? Vi skal reise i et døgn, hvor den lengste flyturen varer i 12 timer, jeg vurderer nå å trekke meg, og reisen starter imorgen.! Har fått en imovane som jeg kan ta før den lange flyturen , men kan jeg ta den selvom jeg har tatt stesolid?? Har fått dårlig info av lege Anonymous poster hash: d79e3...1ea 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inner self Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Slike medisiner er lite "giftige"' men du kan bli trett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Ja, du kan ta begge medisinene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.