Gå til innhold

Atarax


fineline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil gjerne høre om noen har erfaring med denne medisinen.  Den brukes til forskjellig.

 

Jeg vet den brukes til forskjellig, det var derfor jeg sendte deg linken :-) 

Jeg har en helt ok opplevelse med atarax, men bruker det ikke som et førstevalg mht angst. Det er et antihistamin så du kan bli søvnig av det. Ingen avhengighetsfare (annet enn psykisk).

Anonymous poster hash: fb267...938

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg vet den brukes til forskjellig, det var derfor jeg sendte deg linken :-) 

Jeg har en helt ok opplevelse med atarax, men bruker det ikke som et førstevalg mht angst. Det er et antihistamin så du kan bli søvnig av det. Ingen avhengighetsfare (annet enn psykisk).

Anonymous poster hash: fb267...938

 

Hva er ditt førstevalg mht angst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brukt med fornuft er de ikke farlige.

Det finnes mennesker som ikke er styrt av fornuften. Dessuten er det noen som blir lettere avhengig enn andre. Derfor skal man være veldig forsiktig med sånne preparater. Vi er alle forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mennesker som ikke er styrt av fornuften. Dessuten er det noen som blir lettere avhengig enn andre. Derfor skal man være veldig forsiktig med sånne preparater. Vi er alle forskjellige.

 

De fleste blir ikke alkoholikere av å drikke alkohol. Og de fleste bli ikke pillemisbrukere av å bruke benzo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har forøvrig ikke god erfaring med atarax mot angst. 

Støtter opp om moderat og forsvarlig bruk av benzo.

Hva går den dårlige erfaringen ut på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det forgodt til å være sant. Ble interessert da jeg leste pakkningsvedlegget, men tar d ikke Ngst så er det ingen vits.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det forgodt til å være sant. Ble interessert da jeg leste pakkningsvedlegget, men tar d ikke Ngst så er det ingen vits.

Det er jo godt mulig at du får virkning av det :-) Det kommer kanskje an på graden av angst også? Håper du og legen din finner en løsning. Det er vondt å gå rundt med angst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...