Gå til innhold

Nyttårsaften i morgen, og migrenen tyter ut ørene.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Faens migrene!!! Måtte bare få det ut!

 

Så er det nyttårsaften i morgen, her blir det stille og rolig med pinnekjøtt til middag. Hva står på menyen der, og blir det fest? Jeg har kjøpt champange men spørs om jeg orker hvis migrenen aldri tar slutt :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Faens migrene!!! Måtte bare få det ut!

 

Så er det nyttårsaften i morgen, her blir det stille og rolig med pinnekjøtt til middag. Hva står på menyen der, og blir det fest? Jeg har kjøpt champange men spørs om jeg orker hvis migrenen aldri tar slutt :mellow:

Huff høres vondt ut. Føler med deg ettersom jeg selv i ukevis har hatt smerter i nakken som ikke vil gi seg, blir langt nede av slike smerter hele tiden, og tabletter som ibux og paracet hjelper lite. På nyttårsaften blir det stille og rolig her også med samboer og min 14 årige datter, så kommer ei venninne litt senere på kvelden som selv sitter ensom. Champange er også kjøpt inn for anledningen og menyen ser ut til å bli indrefilet av svin med tilbehør. Ønsker deg godt nyttår og håper den trasige migrenen din tar en pause :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff høres vondt ut. Føler med deg ettersom jeg selv i ukevis har hatt smerter i nakken som ikke vil gi seg, blir langt nede av slike smerter hele tiden, og tabletter som ibux og paracet hjelper lite. På nyttårsaften blir det stille og rolig her også med samboer og min 14 årige datter, så kommer ei venninne litt senere på kvelden som selv sitter ensom. Champange er også kjøpt inn for anledningen og menyen ser ut til å bli indrefilet av svin med tilbehør. Ønsker deg godt nyttår og håper den trasige migrenen din tar en pause :-)

Jeg vet hvordan det er å plages med smerter i nakken.. Man greier aldri å slappe av og blir anspent hele tiden. Det er som om man hele tiden må balansere med hodet - se for deg en kule oppå en planke som du skal balansere oppå hodet (sånn er det iallefall for meg - er det slik for deg også?). Får du noen behandlig for disse plagene?

Godt nyttår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faens migrene!!! Måtte bare få det ut!

 

Så er det nyttårsaften i morgen, her blir det stille og rolig med pinnekjøtt til middag. Hva står på menyen der, og blir det fest? Jeg har kjøpt champange men spørs om jeg orker hvis migrenen aldri tar slutt :mellow:

Kalkun og jobb står på menyen her :)

Har du medisiner som hjelper deg mot migrenen?

Godt nytt år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff høres vondt ut. Føler med deg ettersom jeg selv i ukevis har hatt smerter i nakken som ikke vil gi seg, blir langt nede av slike smerter hele tiden, og tabletter som ibux og paracet hjelper lite. På nyttårsaften blir det stille og rolig her også med samboer og min 14 årige datter, så kommer ei venninne litt senere på kvelden som selv sitter ensom. Champange er også kjøpt inn for anledningen og menyen ser ut til å bli indrefilet av svin med tilbehør. Ønsker deg godt nyttår og håper den trasige migrenen din tar en pause :-)

Tusen takk :-)

 

Ja det tar på å gå med smerter, føler med deg også. Håper du koser deg i morgen. Godt nytt år :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kalkun og jobb står på menyen her :)

Har du medisiner som hjelper deg mot migrenen?

Godt nytt år :)

Håper du koser deg i morgen, og godt nytt år til deg :-)

 

Har relpax, ibux, paracet og voltaren men den sitter så det jomer. Lurer på om jeg er immun mot medisinene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det kalkun og bare Lille Gubben og meg - passer meg utmerket. :)

Godt nytt år til deg og Lillemus :-) Kos deg i morgen, godt å ta det rolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvordan det er å plages med smerter i nakken.. Man greier aldri å slappe av og blir anspent hele tiden. Det er som om man hele tiden må balansere med hodet - se for deg en kule oppå en planke som du skal balansere oppå hodet (sånn er det iallefall for meg - er det slik for deg også?). Får du noen behandlig for disse plagene?

Godt nyttår :)

Kjenner igjen din beskrivelse. Har vært plaget med nakken i flere år, mest i perioder og denne har vart lenge. Får både hodepine/svimmelhet i tillegg. Joda har vært til kiropraktor noen runder, hjelper jo litt da, men kommer fort tilbake. Er nok stress/belastning over tid som skaper dette, og kommer ofte i den sammenheng.

 

Er glad det blir ett lite selskap i morgen på nyttårsaften, skulle egentlig ha fler, men det ble avbud. Glad er jeg siden nakken ikke vil samarbeide med meg :)

 

Takk for medfølelsen :)

Endret av Simone
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Migrène høres ikke bra ut. Håper den går over snart.  :)

 

Ikke mye på menyen her i dag, har ikke matlyst. Så selv om jeg hadde hatt noe eksotisk a la gaffasurret grevling f.eks, hadde jeg uansett ikke fått i meg noe.

 

Festen ble utsatt til neste nyttårsaften pga depresjon. Men fortviler ikke av den grunn. Godt nyttår! :)


Anonymous poster hash: 8f91d...493



Anonymous poster hash: 8f91d...493
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...