Gå til innhold

Dnb aktiv 50


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg oppdaget at i nettbanken stod det at jeg skal spare 400 kr i mnd. Det bli trekt fra lønnskonto og inn på sparekonto. Og det er flott det vist jeg har vist om dette. Kan banken bare ordne sparekonto for meg uten at jeg vet det?

Anonymous poster hash: d3c96...bb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du sikker på at dette ikke har blitt ordnet i forbindelse med at du har tatt opp lån?

Da jeg tok opp rammelån fikk jeg bedre betingelser dersom jeg samtidig opprettet sparekonto med fast månedlig trekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppdaget at i nettbanken stod det at jeg skal spare 400 kr i mnd. Det bli trekt fra lønnskonto og inn på sparekonto. Og det er flott det vist jeg har vist om dette. Kan banken bare ordne sparekonto for meg uten at jeg vet det?

 

 

Banken kan gjøre det de vil. 

Anonymous poster hash: 2e703...c7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppdaget at i nettbanken stod det at jeg skal spare 400 kr i mnd. Det bli trekt fra lønnskonto og inn på sparekonto. Og det er flott det vist jeg har vist om dette. Kan banken bare ordne sparekonto for meg uten at jeg vet det?

Anonymous poster hash: d3c96...bb9

DNB Aktiv 50 er et spareprodukt hos DNB.

https://www.dnb.no/privat/sparing-og-investering/fond/kombinasjonsfond/aktiv50.html

Du må ha godtatt å spare dette beløpet hver måned, da du inngikk avtalen med banken..

Dessuten så ser du vel på bankutskriftene at DNB har trekt deg hver måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...