Gå til innhold

Det er håp :-)


Gjest hww

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt min første udeprimerte jul på mange år - julene har for min del vært mer vonde enn gode. Trodde det skulle være slik også i år, men det har det ikke vært.

Etter at jeg "møtte veggen" og fikk en alvorlig depresjon for 7 år siden, har jeg vært "tungsinnet" - altså depressiv. Det har kjentes i både kropp og sjel.

Dette depressive har forsvunnet, og jeg føler meg "fri" og lettet. Jeg har tenkt at det sikkert ville vare bare en liten stund, men det ser ut til å ha stabilisert seg.

Jeg regnet med å måtte ha det slik resten av livet, at dette "tungsinnet" ville være en del av meg. Jeg trodde heller ikke at jeg skulle komme dit jeg er idag når det gjelder andre ting.

Så det jeg vil si til andre som sliter med noe av det samme: ikke gi opp, selv om det føles uoverkommelig. Samarbeid med din behandler.

Godt nytt år :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For noen er det håp. andre sliter gjennom hele livet. Ikke alt endres gjennom behandling, for noen dominerer tristhet livet fra barndom til død.

Anonymous poster hash: bf419...c7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen er det håp. andre sliter gjennom hele livet. Ikke alt endres gjennom behandling, for noen dominerer tristhet livet fra barndom til død. Anonymous poster hash: bf419...c7d

Leit :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...