Gå til innhold

For jålete eller kresen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

LOL Helledussen. Tror det er værre ting man kan gjøre mot hverandre enn å klippe negler, men vil presisere at denne forferdelige tånegleklippingen ;)  foregår etter dusj og fotbad som en del av en kjærlig spa-behandling. Det kan være like turn off av å praaate om ting, skikkelig turn on å sette seg ned å prate om hverandres hygiene lol noen ganger fungerer praktiske metoder bedre. Ikke alltid, men noen ganger  :P

Vi er helt ulike her :) Jeg ville ikke holdt ut å leve med en mann jeg måtte prate om hygiene med helle, bare så det er sagt, men å utføre hygienetiltak, nei takk x 100! Ikke så lenge han er frisk og ved sine fulle fem, som sagt. Forresten lenge siden jeg kunne droppe å minne jr om hygienetiltak som å pusse tenner, vaske seg, klippe negler etc, og han er 18 nå. I min verden er det bare barn eller funksjonsnedsatte som slipper unna med å ikke håndtere normal kropphygiene på eget initiativ. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

7

• XbellaX

5

• tjohei1

4

• Kayia

4

Mest aktive i denne tråden

Vi er helt ulike her :) Jeg ville ikke holdt ut å leve med en mann jeg måtte prate om hygiene med helle, bare så det er sagt, men å utføre hygienetiltak, nei takk x 100! Ikke så lenge han er frisk og ved sine fulle fem, som sagt. Forresten lenge siden jeg kunne droppe å minne jr om hygienetiltak som å pusse tenner, vaske seg, klippe negler etc, og han er 18 nå. I min verden er det bare barn eller funksjonsnedsatte som slipper unna med å ikke håndtere normal kropphygiene på eget initiativ. 

Ser den  ;) Samboeren min har hygienen i orden bare så det er sagt, men som sagt har ingenting imot å gi litt spesial behandling en gang innimellom. Har full forståelse for de som ikke ser det på samme måte, men folk klipper jo håret på mannen også, det syntes faktisk jeg er værre, har litt mer noia for hår, så kunne aldri vært frisør, men klipper håret til han og ungen med maskin fordi vi ikke alltid har råd til å dra til frisøren, gjør meg ingenting. Folk går jo å tar spa behandlinger på hudpleie salonger... Er ikke ett hygiene tiltak, er vel mer egenpleie e.l folk masserer jo hverandres kropper og føtter, klipper håret etc er mer inn i den kategorien føler no jeg. Syns ikke han har nedsatt funksjonsevne av den grunn..eller jo, men det blir en annen diskusjon litt mer sånn at kvinner er fra Venus og mennene fra Mars. Men hvis hun som startet tråden virkelig har alvorlig turn off på mannen, så var det ikke meningen å fortelle henne at hun skal ta seg av hygienen hans hehe, var ment som et positivt forslag at de kunne hoppe i dusjen neste gang.

Endret av 123Nille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den  ;) Samboeren min har hygienen i orden bare så det er sagt, men som sagt har ingenting imot å gi litt spesial behandling en gang innimellom. Har full forståelse for de som ikke ser det på samme måte, men folk klipper jo håret på mannen også, det syntes faktisk jeg er værre, har litt mer noia for hår, så kunne aldri vært frisør, men klipper håret til han og ungen med maskin fordi vi ikke alltid har råd til å dra til frisøren, gjør meg ingenting. Folk går jo å tar spa behandlinger på hudpleie salonger... Er ikke ett hygiene tiltak, er vel mer egenpleie e.l folk masserer jo hverandres kropper og føtter, klipper håret etc er mer inn i den kategorien føler no jeg. Syns ikke han har nedsatt funksjonsevne av den grunn..eller jo, men det blir en annen diskusjon litt mer sånn at kvinner er fra Venus og mennene fra Mars. Men hvis hun som startet tråden virkelig har alvorlig turn off på mannen, så var det ikke meningen å fortelle henne at hun skal ta seg av hygienen hans hehe, var ment som et positivt forslag at de kunne hoppe i dusjen neste gang.

Syns det høres ut som det du gjør er noe annet enn det ts strir med, du gjør det jo for å være nær, mens ts må gjøre det fordi gubben selv ikke flir seg. Gjetter at å gi en spa-runde hjemme vil være noe annet om fyren stinker og er generelt uflidd, urk... :huh:  Min mann ville steilet om jeg foreslo å klippe neglene hans, men i de hine hårde studiedager klipte også jeg hans og Jrs hår. Men jeg har ikke noe problem med hår da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si klart fra at han må bruke deo hver dag etter dusjen (om han dusjer om morgenen). Siden han dusjer hver dag høres det rart ut at han stinker?

Pysjen kan du vel selv hive i vaskemaskina en gang eller to i uka? Hvis det virkelig er sånn at han legger den til vask bare en gang i mnd mener jeg.

Kjøp en hårklippemaskin og spør om du kan få klippe ham og klipp det så kort at det ser velstelt ut og ikke trenger å gres. 

Slik jeg oppfatter det så dusjer han hver dag, men bruker samme klærne i en mnd før han vasker dem..... da vil det vel stinke uansett.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...