Gå til innhold

Vondt med nyttår. Men ønsker dere alle et godt nyttår, håper dere for et bra år med mer glede enn smerter!!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ordene godt nytt år er for meg noe av det tøffeste jeg hører. Jeg ser bare alt vonde enda vondere på nyttårsaften. Alt er vondt og tungt. Er alene, ingen andre enn mamma og pappa som har kontaktet meg. Ensomheten gnager i meg Og det er en bekreftelse på at jeg ikke har noen.....

Anonymous poster hash: 304b7...22c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Takk 

Da ønsker jeg ikke deg et godt nytt år.

Det er synd du har det vondt, jeg håper du kan finne en vei ut av det vonde i vertfall.

Av og til har man det vondt, noen mennesker har det verre enn andre, det er ikke så rettferdig fordelt livene våre med alt det de rommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Altså, det er koselig at noen sier godt nyttår egentlig. Og når jeg selv sier det så mener jeg der opprinnelig!

Men siden jeg vet hvordan året blir, akkurat like vondt som nå, like tomt og ensomt. Og jeg vet at mange av de jeg en gang hadde som venner, og alle andre i verden (vet det ikke er sannheten,dessverre er det mange som har det vanskelig. noe som gjør meg enda mer trist) Men det føles som at alle har det så bra. Enten de er med sin egen familie med kjæreste og barn, eller gode venner, så feirer alle det nye året på sin måte. Store, små fester eller rolig med ny baby.. De har noe å se fram til, de har noen de elsker. 

Det er tungt å tenke at det har gått enda et år uten noen bedring, ingenting har blitt annerledes. Egentlig blir det verre hver dag. Skulle ønske jeg kunne tenke at det er et nytt år og nye muligheter. at dette var året alt kunne skje. Men jeg vet dessverre bedre...

Jeg er bare 26, og jeg skulle levd livet. men jeg døde egentlig for 10 år siden. 

Jaja, nyttårsaften merkes det bare så godt at jeg ikke passer inn..

Takk for gode ord Madelenemie :)

Klemmer til alle der ute, håper dere får et godt år, med alt dere ønsker. Ekstra klemmer og tanker til de som ikke har det så godt. Ta vare på hverandre, ikke bare i julen, men ellers også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Altså, det er koselig at noen sier godt nyttår egentlig.

Svada som "god jul" og "godt nytt år" forstår jeg meg ikke på. Men det er muligens fordi jeg har Asperger?

Anonymous poster hash: 0e232...cc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordene godt nytt år er for meg noe av det tøffeste jeg hører. Jeg ser bare alt vonde enda vondere på nyttårsaften. Alt er vondt og tungt. Er alene, ingen andre enn mamma og pappa som har kontaktet meg. Ensomheten gnager i meg Og det er en bekreftelse på at jeg ikke har noen.....

Men hvorfor har det blitt slik at du er så mye alene? Du sier at du er bare 26 år og burde vært mye ute og hatt deg gøy. Hva gjør du selv for å komme deg ut og i kontakt med andre?

Eller murer du deg inne?

Mange måter å komme i kontakt med andre mennesker, enten ved å gå ut og feste, være med i foreninger, blir med forskjellige turer, osv, osv.

Hva skjedde for 10 år siden da du mener at det ble slik det ble?

Jeg skal vel ikke ønske deg godt nyttår da skjønner jeg, men likevel så håper jeg at du vil få det bedre fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...