Gå til innhold

1 Nyttårsmiddag


Madelenemie

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Vi tar det enkelt i dag, men jeg har kjøpt røkt kolje og røkt torsk.

 

Så fant jeg ut at vi kan ha surrede grønnsaker til og den jordskokkpureen.

 

Jeg fant en saus, hvit saus, med sennep i på nettet, det er Wenches kjøkken, men så klarer jeg ikke spise hvit saus, så jeg lurte på om noen har en annen god ide?

Det meste av mat jeg lager er jo for andre, siden jeg ikke spiser kjøtt og er glad i grønnsaker., men akkurat røkt kolje er en av mine favoritter.

 

Ellers skal vi ha julekaker og krem og bær til dessert så i dag er det bare avslapping. Fisk trekker jo fort :-) en perfekt 1 nyttårsdagmiddag.

 

Etter en flott Wien konsert, jeg har tatt opp nyttårskonserten så jeg kan se og høre den på nytt neste helg, jeg syns det er mye morsomt også, hvert år finner dirigenten på noe nytt :-) Og det er hyggelig å sitte med barna og høre.

Julekaker, lat og sen frokost. 

 

Jeg skal søke på Wien konserten nå, kan søke i morgen om billetter, håper vi er de heldige til neste års Wienkonsert :-)

 

I morgen er det skole og jobb, og i dag bare ro og fred og opprydning av raketter og vask av hvite duker :-) jeg gleder meg til i morgen tidlig :-)

Opp klokken 05.30 og bare fine og vanlige dager, det er sånne dager jeg liker aller aller best.

 

Det er nesten sånn at man er lykkeligst første arbeidsdag, endelig er hverdagen her igjen, tenker man og smiler inni hele seg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...