Gå til innhold

Imovane - Avhengig etter en uke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det sannsynlig at jeg vil få problemer med søvnen uten Imovane etter én ukes sammenhengende bruk av 7,5mg, eller skal det mer til før man blir avhengig? Skal bare bruke det gjennom en litt vanskelig forbigående periode på en drøy uke.



Anonymous poster hash: 37e74...d6b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

1. Du blir ikke avhengig etter en uke (med mindre du allerede har et avhengighetsproblem).

 

2. En vil alltid kunne få noe mer vansker med søvnen i noen netter når en slutter med sovemedisin uten at dette har med avhengighet å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

1. Du blir ikke avhengig etter en uke (med mindre du allerede har et avhengighetsproblem).

 

2. En vil alltid kunne få noe mer vansker med søvnen i noen netter når en slutter med sovemedisin uten at dette har med avhengighet å gjøre.

1. Hvordan defineres det om man allerede har et avhengighetsproblem? Sikter du til om jeg allerede er avhengig av et medikament, eller kan jeg ha et "avhengighetsproblem" i meg uten at jeg per nå er avhengig av noe spesielt?

Anonymous poster hash: 37e74...d6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

 

1. Hvordan defineres det om man allerede har et avhengighetsproblem? Sikter du til om jeg allerede er avhengig av et medikament, eller kan jeg ha et "avhengighetsproblem" i meg uten at jeg per nå er avhengig av noe spesielt?

Anonymous poster hash: 37e74...d6b

 

Jeg tenkte på avhengighet av vanedannende medikamenter og/eller andre rusmidler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...