Gå til innhold

Vil ønske dere alle et riktig godt nytt år :)


Gjest

Anbefalte innlegg

Og takk for all støtte og råd i året som er gått. Håper bare jeg får holde meg like frisk dette året som jeg har vært mesteparten av året som er gått. 

 

Så ønsker jeg at dere tar med dette i året som kommer

 

Tenk positive tanker, si positive ord, gjør positive handlinger og det positive gror

 

Dette klarte ikke jeg når jeg var syk, men når vi klarer det så tror jeg det vil bidra til at vi får det bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt nyttår til deg også. Er nok ikke så positiv for tiden, men det blir vel bedre en gang... Kanskje. Er fryktelig sliten. Hjernen er "blokkert", så jeg produserer bare tull for tiden. Er glad på dine vegne at du endelig føler deg bra, det fortjener du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår til deg også. Er nok ikke så positiv for tiden, men det blir vel bedre en gang... Kanskje. Er fryktelig sliten. Hjernen er "blokkert", så jeg produserer bare tull for tiden. Er glad på dine vegne at du endelig føler deg bra, det fortjener du :)

Takk for det :)

 

Jeg synes det er trist at du ikke har det så bra.  At du ikke finner medisiner som fungerer godt nok. Håper du kan få noe som er mer effektivt.  Jeg følte jeg hadde prøvd alt jeg også, og hadde ikke lenger tro på å bli bra.  Men heldigvis var det noe som fungerte for meg også, og kanskje finnes det noe for deg også. Jeg synes tross alt du har en veldig positiv innstilling og medmenneskelighet her på dol, selv om du sliter.

Endret av eller
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår! Vi mister noe, og vi får noe. Vi sørger over det vi har mistet og er forhåpentligvis glad for det vi får. Jeg er overbevist om at lykken er enklere å finne hvis man klarer å være takknemlig over de små ting i hverdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår! Vi mister noe, og vi får noe. Vi sørger over det vi har mistet og er forhåpentligvis glad for det vi får. Jeg er overbevist om at lykken er enklere å finne hvis man klarer å være takknemlig over de små ting i hverdagen.

 

Bra sagt! Godt nyttår til deg og alle andre her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :)

 

Jeg synes det er trist at du ikke har det så bra.  At du ikke finner medisiner som fungerer godt nok. Håper du kan få noe som er mer effektivt.  Jeg følte jeg hadde prøvd alt jeg også, og hadde ikke lenger tro på å bli bra.  Men heldigvis var det noe som fungerte for meg også, og kanskje finnes det noe for deg også. Jeg synes tross alt du har en veldig positiv innstilling og medmenneskelighet her på dol, selv om du sliter.

Takk, skal til legen en tur må. Håper jeg får noe ut av det. Har startet med ny medisin, fikk høre at det kan ta tid før den virker. Så jeg må vel "smøre meg med tålmodighet" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, skal til legen en tur må. Håper jeg får noe ut av det. Har startet med ny medisin, fikk høre at det kan ta tid før den virker. Så jeg må vel "smøre meg med tålmodighet" :)

Håper du får bra effekt av den nye medisinen du har startet med.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår! Vi mister noe, og vi får noe. Vi sørger over det vi har mistet og er forhåpentligvis glad for det vi får. Jeg er overbevist om at lykken er enklere å finne hvis man klarer å være takknemlig over de små ting i hverdagen.

Jeg er veldig takknemlig for de små ting i hverdagen nå når jeg er frisk. Og jeg er veldig takknemlig så lenge jeg får lov til å være frisk.  Men må si det var vanskeligere å glede seg over de små tingene når jeg var ustabil og deprimert. . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...