Gå til innhold

14 dager på overtid men negativ test!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

­Kan jeg være gravid??

Jeg bruker clear blue fertilitetsmonitor og den viste maks på eggløsning i to dager da hadde jeg og samboer samleie flere ganger. Så forventet mens skulle komma ca 14 dager senere. Det er nå 2 uker siden og fortsatt ingen menstruasjon... Allikevel får jeg negative tester. Har ofte måttet tisse, veldig stiv korsrygg og ømme bryst men ingen positiv test. Kan jeg fortsatt være gravid??

Ringte legen min og hun sa bare en negativ test er en negativ test!

Anonymous poster hash: 95c07...850

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

­Kan jeg være gravid??

Jeg bruker clear blue fertilitetsmonitor og den viste maks på eggløsning i to dager da hadde jeg og samboer samleie flere ganger. Så forventet mens skulle komma ca 14 dager senere. Det er nå 2 uker siden og fortsatt ingen menstruasjon... Allikevel får jeg negative tester. Har ofte måttet tisse, veldig stiv korsrygg og ømme bryst men ingen positiv test. Kan jeg fortsatt være gravid??

Ringte legen min og hun sa bare en negativ test er en negativ test!

Forstår jeg deg rett som at du skal ha mens omtrent nå (dvs 14 dager etter eggløsning), men ikke har fått den, eller er du to uker forsinket?

 

Dersom det siste er tilfelle ville du med stor sannsynlighet fått utslag på graviditetstest dersom du var gravid, og symptom som ømme bryst og øm korsrygg  kan like gjerne være knyttet til menstrasjonssyklusen. Det er først senere i svangerskapet, når fosteret er så stort at det presser mot urinblæren, at hyppig vannlating er vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer også på det Kayia spør om. Men jeg vil også legge til at hyppig vannlating kan være et symptom tidlig i svangerskapet pga. økt nyreaktivitet. Senere er det pga. press mot blæra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei takk for svar :-) Jeg mente at jeg er 2 uker forsinket! Skulle hatt mensen 22. desember men fortsatt ingen ting. ..

Ei venninne av meg som nå er gravid måtte ofte på do de neste ukene ettee at hun fant ut at hun var gravid så kan nok være at kroppen er i forandring.

Men jeg kan jo ha urinveisinfeksjon også da siden jeg aldri pleier å måtte på do mer enn 2-3 ganger om dagen og må er det stort sett 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...