Gå til innhold

Syk, men skjønner ikke hva det er.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg våknet med svimmelhet som kommer når jeg reiser meg opp i sengen og når jeg snur meg. Ligner på krystallsyken når jeg leser om det. Men i tillegg kom det mye annet. Smerter, spesielt i hodet og magen som kommer og går og litt i underlivet. Liten matlyst og kvalme, men har ikke spydd og får i meg noe mat. Slapp og orker lite. Finnes ikke forkjølet eller vond hals. Det er også vondt å gå vanlig, som en smerte som sitter der at den gir meg en gansperre, spesielt på venstre side. Dette har blitt verre i løpet av dagen. Generelt stiv og ryggvondt (litt bedre nå med ryggen). Har ikke feber, men ble fort varmere enn vanlig da jeg måtte ut på matbutikken en tur. 

 

Er det noen som har en idé om hva det kan være og om det er noen vits i å oppsøke lege? Jeg vil aller helst slippe hvis jeg kan. :P



Anonymous poster hash: ae747...f3d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...