Gå til innhold

Jeg ser døden


xxløvetannxx

Anbefalte innlegg

xxløvetannxx

Jeg ser døden komme snikende. Jeg ser han som mitt hjerte er nærmest, falle til bakken og dø, rett foran øynene mine, uten at jeg kan hjelpe. Tiden renner ut. Tiden er min fiende. Den går for fort. Eller går den for sakte?

 

Jeg vet at om jeg ikke hjelper denne mannen, denne sjelen - som ikke vil ha min hjelp, men likevel hjemsøker meg, kommer hele livet til å bli som dette. 

 

Bare jeg kan redde meg selv fra håpløsheten jeg ser hver dag. Døden som lurer bak hvert hjørne.

 

 

Jeg tenker, lever, puster. Kanskje ikke for meg selv, men for de fortapte sjelene.

Endret av xxløvetannxx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv

Jeg ser døden komme snikende. Jeg ser han som mitt hjerte er nærmest, falle til bakken og dø, rett foran øynene mine, uten at jeg kan hjelpe. Tiden renner ut. Tiden er min fiende. Den går for fort. Eller går den for sakte?

 

Jeg vet at om jeg ikke hjelper denne mannen, denne sjelen - som ikke vil ha min hjelp, men likevel hjemsøker meg, kommer hele livet til å bli som dette. 

 

Bare jeg kan redde meg selv fra håpløsheten jeg ser hver dag. Døden som lurer bak hvert hjørne.

 

 

Jeg tenker, lever, puster. Kanskje ikke for meg selv, men for de fortapte sjelene.

Ingen sjeler er fortapte, men døden er fryktet men likevel skal vi dit alle sammen. Men la oss håpe det er noe fint, la oss håpe det og det vil bli som vi håper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...