Gå til innhold

Bunad - Erfaring med Søstrene systue i Moss


stromme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 7 måneder senere...

Hei,

 

Fant du noen med erfaringer? 

 

Vurderer det samme selv. 

Er du den "gamle" tiliti?  I så fall - heisan, det var lenge siden!  Husker deg fra foreldreforum mm., den gangen det var stor aktivitet der - og på DOL generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Er du den "gamle" tiliti?  I så fall - heisan, det var lenge siden!  Husker deg fra foreldreforum mm., den gangen det var stor aktivitet der - og på DOL generelt.

 

Jepp, det er meg :) Og heisann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg iallefall vært innom, møtt dem og sett på arbeidet deres. Virket veldig bra, godkjent av både meg og svigermor ;-)

Hei - håper alt står bra til og lykke til med bunaden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

 

Til Laban,

 

Ble du fornøyd med bunaden?

Anonymous poster hash: cb67e...d1a

 

Det var strom og tiliti som skulle ha bunader, ikke jeg.  Jeg bare "hilste på" tiliti, som jeg husker fra "gamle dager" her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

 

Til Laban,

 

Ble du fornøyd med bunaden?

 

Anonymous poster hash: cb67e...d1a

 

Hei!

 

Vi ble kjempefornøyd med bunaden - det var kjempefint arbeid :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hei!

 

I bunadtråden, vet dere en god bunadforhandler i Trøndelag?

 

Min sønn skal ha herrebunad herfra, og siden vi har familie i Trøndelag passer det fint, de har en vakker herrebunad der.



Anonymous poster hash: 85b56...862
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei!

 

I bunadtråden, vet dere en god bunadforhandler i Trøndelag?

 

Min sønn skal ha herrebunad herfra, og siden vi har familie i Trøndelag passer det fint, de har en vakker herrebunad der.

Anonymous poster hash: 85b56...862

 

Nå finnes det mange bunader i Trøndelag, men det er kanskje Trønderbunaden du tenker på? :) Vi fikk sydd jentungens trønderbunad hos Tråsnella på Orkanger, raske og meget dyktige og til en hyggelig pris. :) Vet ikke om de også syr herrebunaden, men det er jo bare å ta en telefon og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

I bunadtråden, vet dere en god bunadforhandler i Trøndelag?

Min sønn skal ha herrebunad herfra, og siden vi har familie i Trøndelag passer det fint, de har en vakker herrebunad der.

Anonymous poster hash: 85b56...862

Da jeg skulle kjøpe bunad, så valgte jeg en leverandør nærme mitt eget bosted i stedet for noen i Sogn, fordi dette var mye mer praktisk mht måltaking og prøving av bunaden. Det er ikke sikkert at dere vinner noe på å bruke en leverandør i Trøndelag dersom dere ikke bor i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Til Laban,

 

Ble du fornøyd med bunaden?

 

Anonymous poster hash: cb67e...d1a

 

 

Jeg er veldig, veldig fornøyd med arbeidet til Hanna og jentene på Søstrene Systue. Anbefales varmt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...