Gå til innhold

Imovane noen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kan en halv imovane gjøre det vanskeligere å stå opp til planlagt tid?

Jeg er helt tom for energi fra før, men etter å ha tatt den tbl i natt, kom jeg meg ikke opp før 11-12-tiden. Og jeg er ennå trett.

Anonymous poster hash: 0bda6...589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skriver at du tok den i natt. hva var klokken? Og er det første gang du tok Imovane?

 

Om du tok den veldig sent vil du merke det tidlig om morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, brukt mye før. Også stil nocht. Sistnevnte liker jeg bedre. Klokken var halv 1-1.

Anonymous poster hash: 0bda6...589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, brukt mye før. Også stil nocht. Sistnevnte liker jeg bedre. Klokken var halv 1-1.

Anonymous poster hash: 0bda6...589

 

Både slitenhet, trøtthet og utmattelse er nevnt som bivirkninger når det gjelder Imovane. Stilnoct har mye kortere halveringstid derfor fikk du nok mindre "hangover" av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Men skjønner ikke hvorfor jeg fikk imovane da..

Anonymous poster hash: 0bda6...589

Men du skrev at du har brukt Imovane tidligere? Virket den ikke så sløvende da? Å ta Imovane i 01 tiden på natten er uansett sent hvis du skal opp om morgenen til normal tid.

 

Du får spørre etter Stilnoct neste gang. Viktig å tenke over hvor mye sovemedisin man bruker, men det vet du sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ja, men det er lenge siden og merket ikke noe sånt da.

Hvis stil nocht går ut raskere, så burde vel den prioriteres? Vet ikke hva kriteriene er for å velge den ene eller andre.

Skal uansett prøve melatonin.

Anonymous poster hash: 0bda6...589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det er lenge siden og merket ikke noe sånt da.

Hvis stil nocht går ut raskere, så burde vel den prioriteres? Vet ikke hva kriteriene er for å velge den ene eller andre.

Skal uansett prøve melatonin.

Anonymous poster hash: 0bda6...589

Etter det jeg har forstått brukes Stilnoct som innsovningsmedisin og Imovane (som virker lenger enn Stilnoct) som "ren" sovemedisin som varer hele natten for de som sliter med oppvåkninger i løpet av natten og/eller tidlig oppvåkning.

 

Melatonin er absolutt å foretrekke om man trenger hjelp med søvnen over lengre tid. Bruker selv Vallergan som fungerer utmerket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YoplaitDouble

Merker ingenting dagen etter når det har gått 8-9 timer. Kanskje litt avslappet følelse i kroppen etter de første nettene om det er lenge siden du har brukt det. Men det er sånn det fungerer for meg da, det kan jo variere litt for folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...