Gå til innhold

Smarttelefon og nettbrett- anbefalinger?


Franzeska

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri hatt noen av delene. Rett og slett fordi jeg ikke har følt behov for det. men nå synes jeg det er på tide å bli litt teknologisk oppdatert.

 

hvilke telefoner/nettbrett vil dere anbefale? Hvilken modell og hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det så voldsomt store forskjeller på smart-telefonene da? Jeg har en Sony Ericsson Xperia som duger mer enn nok til mitt bruk (sms, ringe, mms og gps), jeg tror begge ungene har Samsung Galaxy nå (pappan som kjøper der) og kjæresten har HTC, hører ikke annet enn at alle er godt fornøyde. :) Hadde LG tidligere, men er mer fornøyd med Sony'en jeg har nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med stor tvil som stor Apple skeptiker lot jeg meg overtale til å prøve iPhone, og må motvillig innrømme at jeg omvendt ganske så rast. Sånn er det epler som gjelder, både i forhold til telefon og nettbrett. Urolig enkelt å bruke med utrolig mange muligheter.

Men barna mine sverger til samsung i forhold til telefon, men har valgt å Apple som nettbrett og musikkspiller. Så du vil sikkert bli fornøyd uansett hva du velger, det vil bli en helt annen verden du møter enn med din gamle tastetelefon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...