Hed22 Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Jeg har nå gått på wellbutrin (150mg) i snart fire uker, men føler ikke de hjulpet noe særlig. Det eneste jeg har merket er noe økt energi og det er lettere å gjøre ting. Jeg var plaget av dårlig søvn de to første ukene, men dette ser ut til og ha blitt bedre, har ellers ikke merket noen plagsomme bivirkniger. Hvor lang tid bør jeg gi denne medisinen? Annet spørsmål: Kan atarax gi vektøkning? Har lest flere steder at antihistaminer kan ha vektøkning som bivirkning. Jeg har nettopp fått dette utskrevet av legen, og er litt engstelig for dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Synes du skal gi det lengre tid. Du har jo allerede merket økt energi... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Etter fire uker på korrekt dose bør en ha merket en betydelig fremgang. Det er svært få som klarer seg med 150 mg. Om du ikke er fornøyd med effekten, bør du øke til 300 mg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.