Gå til innhold

Bør man bli fornærmet?

Norknight

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Både den ene og den andre kan nok bli fornærmet av Marves oppførsel.

Anonymous poster hash: c3a0a...6d4

Kanskje Marve har et snev av asberger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje Marve har et snev av asberger?

Sosiale antenner har han i alle fall ikke. :) Som en kollega av meg en gang sa om en kunde (ikke til vedkommende altså!) - "Hans sosiale antenner vokser innover!" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sosiale antenner har han i alle fall ikke. :) Som en kollega av meg en gang sa om en kunde (ikke til vedkommende altså!) - "Hans sosiale antenner vokser innover!" ;)

Hehe ja det er godt mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror man har det best om man greier å jobbe med følelsen av å bli formnærmet, så nei - jeg syns ikke man bør bli fornærmet. Situasjoner som kan møtes med fornærmelse kan like lett møtes med humor, og det tror jeg er et mye bedre valg.

Jeg skjønner ikke helt det du sier om Marta i denne episoden (som forøvrig er ganske morsom), for her blir vel ikke Fleksnes særlig fornærmet (som han eller har lett for å bli)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...