Gå til innhold

NHD- Var det litt usselt gjort..?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I dag avlyste jeg time hos behandler.. Rett og slett fordi jeg ikke orket komme meg ut. Reisetid 1 time med 2 busser hver vei...

 

Orket rett og slett ikke knappe tre kvarter med "babbel".. Har gått LENGE i terapi hos henne...

 

Var dette simpelt gjort av meg? Avlyser så og si ALDRI.. Men i dag gjorde jeg det.. Hva syns du NHD?

 

Jeg er egentlig pliktoppfyllende og nøye, men i dag var jeg så sliten og følte at dette ikke gir meg energi...

 

Sendte en melding til psykologen og sa at jeg ikke kom, men har ikke fått noe respons..


Anonymous poster hash: de165...a40



Anonymous poster hash: de165...a40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

I dag avlyste jeg time hos behandler.. Rett og slett fordi jeg ikke orket komme meg ut. Reisetid 1 time med 2 busser hver vei...

 

Orket rett og slett ikke knappe tre kvarter med "babbel".. Har gått LENGE i terapi hos henne...

 

Var dette simpelt gjort av meg? Avlyser så og si ALDRI.. Men i dag gjorde jeg det.. Hva syns du NHD?

 

Jeg er egentlig pliktoppfyllende og nøye, men i dag var jeg så sliten og følte at dette ikke gir meg energi...

 

Sendte en melding til psykologen og sa at jeg ikke kom, men har ikke fått noe respons..

Du VET hvilket svar du får her, sant...? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du VET hvilket svar du får her, sant...? ;)

 

Nei.. Hvis jeg hadde VISST det hadde jeg ikke tatt meg bryet å spurt her, faktisk..

Anonymous poster hash: de165...a40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.. Hvis jeg hadde VISST det hadde jeg ikke tatt meg bryet å spurt her, faktisk..

Dette er spurt om flere ganger her inne, og NHD svarer alltid det samme: Det er ikke usselt men umodent gjort, og du bør vurdere om du skal fortsette behandlingen dersom du selv ikke er motivert nok til å stille forberedt til timer. Du går ikke til behandling for behandlerens skyld, ergo er dette ikke usselt gjort mot han/ hun, men det viser en mangel på motivasjon fra din side. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er spurt om flere ganger her inne, og NHD svarer alltid det samme: Det er ikke usselt men umodent gjort, og du bør vurdere om du skal fortsette behandlingen dersom du selv ikke er motivert nok til å stille forberedt til timer. Du går ikke til behandling for behandlerens skyld, ergo er dette ikke usselt gjort mot han/ hun, men det viser en mangel på motivasjon fra din side.

Husk at brukeren kan være ny også da.. Og dermed ikke fått det med seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at brukeren kan være ny også da.. Og dermed ikke fått det med seg :)

 

Tusen takk hww! Godt at noen viser litt raushet og ikke bare får en ny bruker til å føle seg dum!

Anonymous poster hash: de165...a40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns ikke det var usselt gjort av deg.Du har full rett til å melde avbud uansett lege du skal på.

Men hvis det var melding via mobil du sendte, så er det ikke sikkert at psykologen har mottatt den. Jeg ville ha ringt i stedet siden du ikke har fått respons på din sendte melding.

Endret av Frida Frosk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at brukeren kan være ny også da.. Og dermed ikke fått det med seg :)

Jeg svarer ikke som jeg gjør bare fordi NHD har sagt det før, men fordi det ligger i spørsmålets karakter at dette ikke handler om usselhet men om motivasjon.

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det var usselt gjort av deg.Du har full rett til å melde avbud uansett lege du skal på..

Men hvis det var melding via mobil du sendte, så er det ikke sikkert at psykologen har mottatt den. Jeg ville ha ringt i stedet siden du ikke har fått respons på din sendte melding.

Takk Frida Frosk! Jeg har stortsett aldri meldt avbud og gått i terapi i mange år... I dag var jeg bare så sliten etter noen hektiske dager alene hjemme med småbarn.. Det er ikke mangel på motivasjon som gjorde at jeg ikke gikk. Men du har helt rett det hadde vært bedre å ringt istdenfor å sendt melding.

 

Ha en fin dag videre!

Anonymous poster hash: de165...a40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Frida Frosk! Jeg har stortsett aldri meldt avbud og gått i terapi i mange år... I dag var jeg bare så sliten etter noen hektiske dager alene hjemme med småbarn.. Det er ikke mangel på motivasjon som gjorde at jeg ikke gikk. Men du har helt rett det hadde vært bedre å ringt istdenfor å sendt melding.

Jeg vil anbefale deg å ta opp med behandleren at du opplever at timene fylles med "babbel", slik at dere sammen kan justere kursen i mer konstruktiv retning. Håper ellers at du får hvilt deg og får overskudd til å ta tak i behandlingen igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale deg å ta opp med behandleren at du opplever at timene fylles med "babbel", slik at dere sammen kan justere kursen i mer konstruktiv retning. Håper ellers at du får hvilt deg og får overskudd til å ta tak i behandlingen igjen :)

Takk Kayia! :-)

Anonymous poster hash: de165...a40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Må bare støtte de andre kloke svar du har fått.

 

Det var ikke usselt.

 

Som et engangstilfelle var det ok så lenge du meldte fra. Jeg håper dere har avtalt hvordan og når avbud skal meldes.

 

Støtter meget sterkt rådet fra Kayia kl. 12.23. Slikt MÅ tas opp i terapi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...