Gå til innhold

mistet følelsene mine?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hei

 

hva er det som gjør det mulig å miste følelsene sine?
dvs, at jeg f.eks opplever situasjoner hvor jeg er i ferd med å føle noe(glede, sorg, sinne osv)
men i det jeg kjenner følelsen komme i 1-2 sekund, så blir den trukket tilbake, jeg kjenner den forsvinner.
jeg sliter ikke med depresjoner, men har problemer med dissosiasjon, er dette dissosiasjon? det føles ut som om noe i meg har tatt over med å styre hva jeg eventuelt får føle og eventuelt når.



Anonymous poster hash: 3d073...ad1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror at følelser kommer når de kommer, og vi må bare akseptere følelsene eller fraværet av dem.

 

Det er utrolig vanskelig å styre sine følelser som du kanskje har merket. Når man prøver, får man ofte enten ikke følelser i det hele tatt, eller negative følelser.

 

La bare følelsene dine komme når de kommer, og ikke bruk så mye energi på å lure på dette, tror jeg. Jeg tror ofte som sagt at man "mister" følelsene sine når man forsøker å styre dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at følelser kommer når de kommer, og vi må bare akseptere følelsene eller fraværet av dem.

 

Det er utrolig vanskelig å styre sine følelser som du kanskje har merket. Når man prøver, får man ofte enten ikke følelser i det hele tatt, eller negative følelser.

 

La bare følelsene dine komme når de kommer, og ikke bruk så mye energi på å lure på dette, tror jeg. Jeg tror ofte som sagt at man "mister" følelsene sine når man forsøker å styre dem.

 

 

Jeg prøver ikke å styre de, men de er fraværende, jeg får ingen følelser ang. noe lengre, det som før gjorde meg glad, sint, trist osv, og har vært sånn over 1 år nå. Synes bare det er merkelig at da jeg er i ferd med å føle så blir disse følelsene trukket tilbake.

Anonymous poster hash: 3d073...ad1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er hvis en plutselig  blir rammet av en depresjon, så er det som om en mister følelsene, men jeg tror at følelsene blir eller mindre blokkert på grunn av kjemien i hjernen. Det er en forferdelig følelse, hvis du aldri har opplevd det før.du kan føle deg alt fra Ond til forlatt,  det er som selve livet er tatt bort fra deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...