Gå til innhold

Utbetaling i morgen eller mandag..?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når jeg bruker å få utbetalt uføretrygd den 19 fra nav tror du da jeg får pengene i morgen eller må jeg sannsynligvis vente til over helga, mandag? ( Står at utbetalingsdato er den 20 i hver måned..)

Banken jeg bruker er DNB..

Hilsen syk og blakk.

Anonymous poster hash: 32153...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg bruker å få utbetalt uføretrygd den 19 fra nav tror du da jeg får pengene i morgen eller må jeg sannsynligvis vente til over helga, mandag? ( Står at utbetalingsdato er den 20 i hver måned..)

Hilsen syk og blakk.

Jeg tror de kommer i morgen.

Anonymous poster hash: 7b894...58f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilsen syk og blakk.

Sannsynligvis i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilsen syk og blakk.

Barnetrygda kommer alltid dagen før hos meg i alle fall, så du kan jo håpe at uføretrygda kommer i morgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hilsen syk og blakk.

Mine kom i går ettermiddag ... Jippi!  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til alle dere som svarte! Jepp pengene kom i dag. Gjorde at jeg kunne gå på Rema og handle litt mat til helga.. Ganske lang periode uten utbetaling når pengene kommer tidlig i desember..

God helg dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middan er fortært for flere timer siden!

Nope! Fine folk spiser sen middag!

I dag ble det grønn ertesuppe - løk, stilkselleri og de simpleste REMA-ertene, kjørt med stavmikser og tilsatt en skvett fløte! Herregud så godt! (Og en sååå nydelig pastellgrønn farge! Helt annerledes enn spinat(+purre)suppas blågrønne. Fascinerende. Trodde ikke at grønnsakssuppe var noe særlig :o )

Endret av Bella Dotte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...