Gå til innhold

Ingen vet hva det er


Alice-not in wonderland

Anbefalte innlegg

Alice-not in wonderland

Jeg har leddsmerter i store tærene og lille tærene.har også knekk i kneet for hvert steg jeg tar, noe som troligt foresake betennelse i leggen min. Får ofte kramper i bena samt, krampe på høyre side avnedre ryggdel. Ekstremt ømme ribbein på høyre side.

I juni 2013 begynte smerte i høyre tå. Tok rønken, rønken ok

I september ble jeg sykemeldt og var det ut desember, da kom smerten i den andre tå pluss lilletå.

I januar 2014 begynte knekk i kneet, etterfulgt av 1 anfall til dagen som gjør at jeg ikke klarer å stå

Revmatologen min sier det ikke er av rematologiske grunner, men at noen av blodprøvene slo ut. Kiropraktor vil hjelpe, men har ikke peiling, og legen ber meg vente på bedre tider.

Ulik medisiner fungerer ikke....

Famili historie sykdommer er :

Onkel =ALS

Bestemor=beinkjørhet

Mor= leddgikt, me og tre prolapser

Tane 1= leddgikt og prolap

Tante2= noe i armene, opperert flere ganger?

Far= blodpropp i en blodåre inn t hjerta

Meg selv= ateopisk/psoreatisk et elle anna eksem, skikkelig dritt, astma og allergi...

Må snart ha svar, begynner å bli smålig depresiv og redd for å dø, mn kan holder motet oppe, er vanvittig utålmodig nå. Vil bare på jobb å ver norma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres vondt ut, og forvirrende.

Jeg vet dessverre ikke hva det er og kan heller ikke gi deg noen råd.

Eneste jeg vet, er at mange erfarer (med helt ulike leddsmerter og muskelsmerter) at moderat store doser av Omega 3 over tid, kan lindre smertene noe. Så var jeg deg ville jeg i alle fall prøvd det, i tillegg til fortsatte utredninger selvsagt.

 

Ønsker deg lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...