Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har lett for å små spise på kvelden og har da begynt å lage en drikk som jeg liker godt og som metter.

Jeg tar 1 banan, 1 appelsin, 1 liten youghurt uten sukker og fett og noen frosne bær. Dette har jeg i smootiemaskinen, og heller oppi lett melk så det nesten dekker frukten.  Setter maskinen på noen sekunder. Oppi koppen med det, og frem med sugerør.  Kryper oppi sofakroken og koser meg lenge. :)   Det er nok til mannen min også  :)

Det er nok noe søtningstoff i youghurten jeg bruker.  Du kan bruke den frukt og de bær du liker.

Jeg ville bare dele denne hvis noen andre også vil kose seg i sofakroken med en sunn drikk.  :) Kalorier har jeg ikke regnet på, men det er bra med vitaminer. Og bra for oss som ellers ikke klarer å få i oss melk. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/396655-sunn-kveldsdrikk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...