Gå til innhold

Kosedress/pyamas


påskelilje

Anbefalte innlegg

Jeg trenger et nytt plagg - som skal brukes til etter-bading-i-badekar-eller-dusjing-om-kvelden :-)

 

Har en ca ti år gammel knallrød pyamas i "silke" som funker greit, og så har jeg en hvit "kosedress" i likt tykt stoff som er myk, men altfor tykk og varm.

 

Det kan gjerne gå noen timer fra jeg er ferdig kokt i badekaret til jeg legger meg, og jeg tror mann og barn synes den røde pyamasen er litt vel treig og utbrukt ;-)

 

Så folkens - har dere noen linker til noen behagelige og tynne og gjerne stilige/kule/-ikketreige pyamaser/koseplagg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trenger et nytt plagg - som skal brukes til etter-bading-i-badekar-eller-dusjing-om-kvelden :-)

Så folkens - har dere noen linker til noen behagelige og tynne og gjerne stilige/kule/-ikketreige pyamaser/koseplagg?

Syns H&M har mange fine sånne (i min verden) på-hytta-plagg jeg. Denne feks: http://www.hm.com/no/product/21982?article=21982-C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff deg en Onepiece.

Fysj. Onepiece er det styggest plagget ever. For alle som er over barnehagealder i alle fall. Og upraktisk. Man må jo strippe helt når man skal på do. Jeg har blære på størrelse med en valnøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trenger et nytt plagg - som skal brukes til etter-bading-i-badekar-eller-dusjing-om-kvelden :-)

 

Har en ca ti år gammel knallrød pyamas i "silke" som funker greit, og så har jeg en hvit "kosedress" i likt tykt stoff som er myk, men altfor tykk og varm.

 

Det kan gjerne gå noen timer fra jeg er ferdig kokt i badekaret til jeg legger meg, og jeg tror mann og barn synes den røde pyamasen er litt vel treig og utbrukt ;-)

 

Så folkens - har dere noen linker til noen behagelige og tynne og gjerne stilige/kule/-ikketreige pyamaser/koseplagg?

Jeg kjøpte noen fine koseplagg på Cubus som jeg ga bort i gaver til jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bruke min grønne igjen, jeg, det er jeg skikkelig glad for! Gått ned 8,6 kilo, det hjelper :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellos har vel også en del sånne ikke så veldig tykke pysjer?

Den med rødrutete bukser og korallrød topp til, synes jeg var fin :-)

Men burde kanskje ha noe annet enn rødt, når min nåværende pyamas er knallrød og den forrige var burgunderrød :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå naken.

Anonymous poster hash: db847...9c9

Hadde jeg bodd alene, kunne jeg godt tuslet naken omkring. Men jeg tror ikke min tenåringssønn og mine nesten-tenåringsdøtre hadde syntes det var noe særlig :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nok ha en Juicy Couture kosedress :P

Måtte Google Juicy Couture... aldri hørt om før. Burde jeg har hørt om det?

 

....? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kjøper pysj på H&M og kjøper minst et par i året fordi jeg synes det er deilig å ha på seg hjemme.

Et par pyamaser i året??!!! Hmmmm - jeg har bare hatt tre pyamaser etter at jeg fylte 19 år: En deilig rosa- og hvitstripet i flanell som jeg kjøpte da jeg var au-pair i Frankrike da jeg var 20 - en burgunderrød i "silkebomull" jeg fikk av min mann på midten av 90 tallet, og så den røde som jeg tror jeg kjøpte sjøl for ca 10 år siden.

 

Da er det på tide med noe nytt :-) Skal sjekke H&M neste gang jeg skal handle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bruke min grønne igjen, jeg, det er jeg skikkelig glad for! Gått ned 8,6 kilo, det hjelper :D

Oi - så bra! Du er flink :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...