Gå til innhold

Cipralex


Beverly123

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Er det noen som har erfaring med at 5mg Cipralex hjelper?

 

NHD, har du noen erfaring med pasienter som har hatt nytte av 5 mg?

 

Jeg forsøkte først 5 mg, deretter 10 mg, og blir uvel av 10.

Ønsker å holde meg til 5 mg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

YoplaitDouble

Jeg står på 50mg (og på vei oppover) fordi jeg har ekstremt dårlig opptak av det i blodet. Konsentrasjonen jeg står på nå tilsvarer et sted mellom 5 og 10mg for "vanlige" folk. Det har en merkbar effekt, men ikke veldig kraftig. Det er uansett bare å holde ut. Kvalme og uvelhet varer ikke mange dager, og det hjelper å spise litt om det blir plagsomt. Det er ikke sånn at 5mg har null verdi, og 10mg masse verdi. Det er gradvis mer effekt jo lenger opp du kommer og du vil kunne merke noe på en lav dose, men ikke nødvendigvis nok til å bli kvitt dine plager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte på 5 mg,men økte til 10-15-20,nå er jeg nede på 10 mg,å det er passe for meg, på nåværende tidspunkt. Hadde ikke nok tabletter ei uke i sommer,så måtte dele 10 ned til 5,DET ble bare raua hehe. 

 

Kan hende 5 mg er nok for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt Cipralex uten bivirkninger, men jeg følte meg litt rar når jeg gikk på dem. Når jeg sluttet viste det seg at jeg var "frisk" likevel. Men det var en medisin som virket noe positivt. Det er da antdepp. medisin, og jeg var vel kanskje ikke noe spesielt deppa heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...