Gå til innhold

Nattakos - tenåring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har alltid gitt mamma nattaklem, det får hun fortsatt når hun er på besøk hos meg eller jeg er på besøk hos henne. Ellers er vi ikke veldig klemmete. Jeg har passert 30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle var deres barn da de sluttet å gi/få nattakos?

 

Anonymous poster hash: e8152...fa9

 

Barna mine vil nok ikke slutte å få tilbud om nattakos på en god stund, og stort sett vil de gjerne ha en kos hver kveld - de er 10 og 12. Morgenkosen har de mer eller minder sluttet med. Her er snakk om gutter - tipper mange jenter koser litt lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hvor gamle var deres barn da de sluttet å gi/få nattakos?

 

Har ikke barn, men sluttet vel å få nattakos når jeg var 7-8 tenker jeg.

Anonymous poster hash: ab335...272

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Barna mine vil nok ikke slutte å få tilbud om nattakos på en god stund, og stort sett vil de gjerne ha en kos hver kveld - de er 10 og 12. Morgenkosen har de mer eller minder sluttet med. Her er snakk om gutter - tipper mange jenter koser litt lenger.

Guttungen her er 15 år og jeg får alltid "takk for maten"-kos etter middagen av ham. :)  :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her klemmes det både på dagtid og før leggetid når han er på besøk. Han er 22 :)



Anonymous poster hash: 9e859...2ac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset ble det slutt på fast kvelds- og morgenkos da jr var 13. I dag er han 18 men jeg får fremdeles masse klemmer, men ikke hver dag lenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

 

Hvor gamle var deres barn da de sluttet å gi/få nattakos?

 

 

Anonymous poster hash: e8152...fa9

 

Min yngste datter er 12 og både nattakosen og morgenkosen er viktig for henne. I dag holdt jeg på å komme for sent til bussen fordi hun satt på do da jeg skulle dra på jobb. Forsøkte å si hade gjennom døra, men jeg måtte pent vente til hun var ferdig, for kos skulle han ha om jeg rakk bussen eller ei :)

 

Jeg har to voksne barn nå og når de er hjemme på feie er det ikke noe nattakos lenger . Det er kun klem når de kommer og drar. Ellers må jeg stjele meg til en kos. Jeg husker ikke hvor gamle de var da de sluttet med det, men sønnen var mer kosete enn datteren og han kom og ga nattakos langt opp i tenåringsalderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hvor gamle var deres barn da de sluttet å gi/få nattakos?

 

 

Anonymous poster hash: e8152...fa9

 

Har en på 16 å får klemme ham når jeg vil :-) Selv gir jeg fortsatt nattaklem til min mamma når vi er sammen. Både mamma og pappa fikk nattalem så lenge jeg boddde hjemme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tre barn, 19 til 24. Når de er hjemme, er det alltid grundig nattakos fra oss begge. :)



Anonymous poster hash: c85d6...768
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine barn gir alltid nattaklem når de skal legge seg (eldstemann er snart 15). Alle tre vil helst ha litt kiling på ryggen før vi sier god natt :-)

 

Tror jeg gjorde det selv så lenge jeg bodde hjemme. Gjør det ikke lenger til mine foreldre når vi en sjelden gang sover i samme hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min yngste datter er 12 og både nattakosen og morgenkosen er viktig for henne. I dag holdt jeg på å komme for sent til bussen fordi hun satt på do da jeg skulle dra på jobb. Forsøkte å si hade gjennom døra, men jeg måtte pent vente til hun var ferdig, for kos skulle han ha om jeg rakk bussen eller ei :)

 

Jeg har to voksne barn nå og når de er hjemme på feie er det ikke noe nattakos lenger . Det er kun klem når de kommer og drar. Ellers må jeg stjele meg til en kos. Jeg husker ikke hvor gamle de var da de sluttet med det, men sønnen var mer kosete enn datteren og han kom og ga nattakos langt opp i tenåringsalderen.

Det viktigste er å respektere barne/ungdommene. Noen liker ikke klemming, enkelt og greitt. Jeg er en av dem. Tror aldri jeg her gitt foreldrene mine nattakoser:) Mine barn likte kosing frem til ca 12 års alderen. Og man kan fint vise både omsorg og kjærlighet uten klemming:)

Anonymous poster hash: 3595e...4b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...