Gå til innhold

Aktor i Kongo saken psyk `?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Neppe psykisk lidelse, men nokså forutinntatt og innbitt i å gjøre jobben sin og hevne seg på nordmenn.

 

Jeg tror dette landet er så gjennomkorrupt, samt at det er en viktig politisk sak å holde på en nordmann, at slikt som dette kan skje.

 

Så er de nok også ganske forbannet for at cellekameraten hans døde. Han hadde større verdi levende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du har ubestridelige vitenskapelige bevis på at Moland hadde promille, så sitter du å argumenterer for at han kan ikke ha vært full, siden ingen inrømmer å ha tatt med alkohol inn på cellen, det er bare løgner som french har funnet på..... da er du enten mentalt tilbakestående, korrput, eller har en eller anne psykisk lidelse som jeg ikke helt kan stadfeste, defor lurte jeg på hva dere andre tenkte 



Anonymous poster hash: da88e...299
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Når du har ubestridelige vitenskapelige bevis på at Moland hadde promille, så sitter du å argumenterer for at han kan ikke ha vært full, siden ingen inrømmer å ha tatt med alkohol inn på cellen, det er bare løgner som french har funnet på..... da er du enten mentalt tilbakestående, korrput, eller har en eller anne psykisk lidelse som jeg ikke helt kan stadfeste, defor lurte jeg på hva dere andre tenkte 

 

 

Korrupt er nok det mest sannsynlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

I Norge er det farlig å skrive noen mening om det.

Da kommer rasismebeskyldningene umiddelbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Noen som har noen ideer om hvilken psykisk lidelse aktor i den saken har ?

Anonymous poster hash: da88e...299

 

Hei!

 

Det har jeg ikke ofret en tanke.

 

Imidlertid har jeg tenkt på hvilken diagnise disse to lykkegjegerne har?

French og avdøde Moland, ganske få mordsaker der man har morderne smilende og i gang med å vaske blod. Det handler om nordmenn i et land de tror ikke har noen lov, korrupt er det, men nå håper jeg denne kjletringen snart får sin livstidsdom. Også at jeg slipper å lese noe mer om saken.

 

Foruten om det er vel afrikanere mer temperamentsfulle enn oss nordboere, men man skal ikke lenger enn Italia for å oppleve sirkus i rettsalen eler parlamentet, det kan likevel utrolig nok fattes gode dommer basert på fakta om enn et annet uttryksmønster/ kultur er rammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aktoren er iallefall veldig hissig, og for en rettsal....virker som de har bestemt seg for at han er skyldig så han blir vel dømt til døden igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aktoren er iallefall veldig hissig, og for en rettsal....virker som de har bestemt seg for at han er skyldig så han blir vel dømt til døden igjen.

Hei!

 

Ja og det bryr jeg meg like lite om som at, sekualforbrytere norske, sitter i fengsler i andre land, eller at Kim Morten larsen som drepte sin stesønn ble banket opp i fengsel, er man en kjeltring som begår så grov kriminalitet, drap!, da får man ta konsekvensene, når man er voksen.

 

Bråkmakere får ta konsekvensene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Ja og det bryr jeg meg like lite om som at, sekualforbrytere norske, sitter i fengsler i andre land, eller at Kim Morten larsen som drepte sin stesønn ble banket opp i fengsel, er man en kjeltring som begår så grov kriminalitet, drap!, da får man ta konsekvensene, når man er voksen.

 

Bråkmakere får ta konsekvensene.

Seksualforbrytere?? Hvor har du det i fra at disse to er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Ja og det bryr jeg meg like lite om som at, sekualforbrytere norske, sitter i fengsler i andre land, eller at Kim Morten larsen som drepte sin stesønn ble banket opp i fengsel, er man en kjeltring som begår så grov kriminalitet, drap!, da får man ta konsekvensene, når man er voksen.

 

Bråkmakere får ta konsekvensene.

Hvordan kan du vite at de er skyldige?

 

Var ned dit de skulle sendt pedofile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seksualforbrytere?? Hvor har du det i fra at disse to er det?

Hei!

 

For meg er lykkegjegere i krigsherjede land i en kategori, der jeg syns man bare skal glemme dem.

 

Du kan jo lese om diamantgjegere og andre frivillige våpenglade mennesker som gjerne deltar i andre lands konflikter, hvilke typer mennekser er dette?

 

French ble kastet ut av Telemark betaljonen, så det er vel tydelig at han har noen vansker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

For meg er lykkegjegere i krigsherjede land i en kategori, der jeg syns man bare skal glemme dem.

 

Du kan jo lese om diamantgjegere og andre frivillige våpenglade mennesker som gjerne deltar i andre lands konflikter, hvilke typer mennekser er dette?

 

French ble kastet ut av Telemark betaljonen, så det er vel tydelig at han har noen vansker

 

Han er ikke automatisk drapsmann av den grunn.

Anonymous poster hash: 93ff4...4f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du vite at de er skyldige?

 

Var ned dit de skulle sendt pedofile.

Hei!

 

Jeg syns bilder der de vasker blod i bilen og mye annet ikke taler til fordel for dem.

 

Jeg er prinsippfast og nasjonalitet, om de er norske eller i min egen familie er alltid underordnet de reelle fakta.

 

Det er jeg helt ulik de fleste mennesker jeg kjenner, jeg anmelder når det er grunn til det, og lar ikke følelser komme i veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Han er ikke automatisk drapsmann av den grunn.

Anonymous poster hash: 93ff4...4f7

 

Hei!

 

De ferreste drapsaker har man bilder i.

 

Disse herjet i et land de sannsynligvis trodde det meste gikk an.

 

Den feilen ble fatal, og håper jeg aldri får han til å retunere, det er fult nok i norske fengsler, og lave nok straffer i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

De ferreste drapsaker har man bilder i.

 

Disse herjet i et land de sannsynligvis trodde det meste gikk an.

 

Den feilen ble fatal, og håper jeg aldri får han til å retunere, det er fult nok i norske fengsler, og lave nok straffer i Norge.

 

Jeg stoler ikke helt på rettssystemet der nede i bongo-land.

Anonymous poster hash: 93ff4...4f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du vite at de er skyldige?

 

Var ned dit de skulle sendt pedofile.

Hei!

 

Nei våre pedofile må vi ta oss av selv, vi klarer det dårlig, de får latterlig lave straffer og det fortelller vel litt om barns rettigheter i vårt samfunn.

 

Men barns rettigheter er mye fine ord i vår kultur,, de må daglig tåle langt mer enn sine foreldre, både av trusler og vold i skolen, gå i barnahagen syk og med paracet i rumpa. m.m. samt bli mistrodd og mistenklt når man forteller, noe de ferrste gjør, feks at mor eller far er voldelige.

 

Det er en annen sak, men jeg tror vi bør konsentrere oss om viktige ting og ikke beskytte norske kjeltringer i utlandet, det er tåpelige følelser man da lar seg påvirke av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg stoler ikke helt på rettssystemet der nede i bongo-land.

Anonymous poster hash: 93ff4...4f7

 

Hei!

 

Jeg tror mange barn og unge og overgrepsofre har akkurat det samme å si om sitt eget nordlige bongoland :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...