Gå til innhold

I hate me


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke den beste jeg kan være. Har diagnose men tror ikke det stemmer. Drømmer om å bli den beste jeg kan være. Drømmer noen ganger om han som elsket meg, han ville ikke hatt meg nå...jepp big mama, stygg og ekkel. Men drømmer om et bedre liv. Tror du det er oppnåelig?

 

Føler meg elendig og mislykka, hadde gått ned tre kilo men gikk dem opp igjen på fire dager. Hvordan bli glad i seg selv? Vil bare ned i vekt for å føle jeg er verdt noe.



Anonymous poster hash: 27055...87f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godta livet som det er og gjør det beste ut av det. Det er det beste rådet jeg kan gi.



Anonymous poster hash: cf162...261
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er ikke den beste jeg kan være. Har diagnose men tror ikke det stemmer. Drømmer om å bli den beste jeg kan være. Drømmer noen ganger om han som elsket meg, han ville ikke hatt meg nå...jepp big mama, stygg og ekkel. Men drømmer om et bedre liv. Tror du det er oppnåelig?

 

Føler meg elendig og mislykka, hadde gått ned tre kilo men gikk dem opp igjen på fire dager. Hvordan bli glad i seg selv? Vil bare ned i vekt for å føle jeg er verdt noe.

Anonymous poster hash: 27055...87f

 

 

Istedet for å drømme, gjør noe med det. Iverksett tiltak og tenk langsiktig. Din "lykke" avhenger ikke av vekten, lykke kan heldigvis læres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...