Gjest Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 .. Er den første dagen for resten av mitt liv. Jeg har de siste dagene tatt mltt livs viktigste skritt. Tøft og vondt - men nødvendig. Jeg er fri... Ingen som har makt over meg lenger. Og ingen skal få det mer. Jeg er både glad og uvel på en gang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nycora Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Nyt friheten! Lykke til . 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Nyt friheten! Lykke til . Det skal jeg gjøre - etter hvert Takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 .. Er den første dagen for resten av mitt liv. Jeg har de siste dagene tatt mltt livs viktigste skritt. Tøft og vondt - men nødvendig. Jeg er fri... Ingen som har makt over meg lenger. Og ingen skal få det mer. Jeg er både glad og uvel på en gang. Hei! Ok. Hvem har hatt makt over deg til nå? Jeg liker ikke endring, blir også kvalm og uvel av det, men det går over, hold ut. Jeg er selv inne i en svært vanskelig tid, jeg drukner dette i å lese, og andre er overrasket over mitt tempo, jeg spiser feks nesten ikke, rett og slett fordi jeg jobber for hardt. I går til kl 23.00, men så stod jeg opp og fortsatte kl 01.10. Men jeg tvang meg selv i seng ca kl 03.00 og det var lurt for jeg må ha sovet litt. Stod ikke opp før kl 06.45, og da hadde jeg nok energi til dagen. Jeg har sorg i hjertet, og den drukner jeg i arbeidet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Jeg er fri... Ingen som har makt over meg lenger. Og ingen skal få det mer. Jeg er både glad og uvel på en gang. Godt! Nyt følelsen av å stå fritt, og voks deg så sterk at du stoler på din egen mage 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Hei! Ok. Hvem har hatt makt over deg til nå? Jeg liker ikke endring, blir også kvalm og uvel av det, men det går over, hold ut. Jeg er selv inne i en svært vanskelig tid, jeg drukner dette i å lese, og andre er overrasket over mitt tempo, jeg spiser feks nesten ikke, rett og slett fordi jeg jobber for hardt. I går til kl 23.00, men så stod jeg opp og fortsatte kl 01.10. Men jeg tvang meg selv i seng ca kl 03.00 og det var lurt for jeg må ha sovet litt. Stod ikke opp før kl 06.45, og da hadde jeg nok energi til dagen. Jeg har sorg i hjertet, og den drukner jeg i arbeidet. Hvorfor har du sorg i hjertet ditt? Ja, vi får bare holde ut. Godt å vite at det blir bedre 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Godt! Nyt følelsen av å stå fritt, og voks deg så sterk at du stoler på din egen mage Ja, det er det som er målet 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Hvorfor har du sorg i hjertet ditt? Ja, vi får bare holde ut. Godt å vite at det blir bedre Hei! Jeg har sorg i hjertet fordi han jeg elsker hater meg. Hvorfor har noen makt over deg? Ingen har makt over meg, men jeg har sorg i hjertet. jeg elsker min mann, jeg savner han, jeg får han ikke tilbake... om jeg får det, er det med superlim, det er ok, men hadde han forstått, hadde superlim vært unødevendig, ærlighet er sterkere enn superlim, likevel, kan jeg elske han uten det, jeg kan elske han for alt det han er og alltid vil være, for meg, men han kan ikke elske meg, og jeg forstår det, Realiteten er ikke som vatikanets ideologi, realiteten er livet, fjernt fra munkers og nonners erfaring. :-) Jeg elsker min mann og om jeg elsker en annen vil jeg aldri glemme han, han er i meg, og en del av meg og er en av de beste mennesker jeg vet, om han elsker eller hater meg:-) Det er kjærlighet, den er som limt inni meg, men han er verdt å elske, 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 (endret) Hei! Jeg har sorg i hjertet fordi han jeg elsker hater meg. Hvorfor har noen makt over deg? Ingen har makt over meg, men jeg har sorg i hjertet. jeg elsker min mann, jeg savner han, jeg får han ikke tilbake... om jeg får det, er det med superlim, det er ok, men hadde han forstått, hadde superlim vært unødevendig, ærlighet er sterkere enn superlim, likevel, kan jeg elske han uten det, jeg kan elske han for alt det han er og alltid vil være, for meg, men han kan ikke elske meg, og jeg forstår det, Realiteten er ikke som vatikanets ideologi, realiteten er livet, fjernt fra munkers og nonners erfaring. :-) Jeg elsker min mann og om jeg elsker en annen vil jeg aldri glemme han, han er i meg, og en del av meg og er en av de beste mennesker jeg vet, om han elsker eller hater meg:-) Det er kjærlighet, den er som limt inni meg, men han er verdt å elske, Det var trist å lese.. Hva har skjedd? Er du sikker på at han hater deg, det er et sterkt ord... Hvorfor gjør han det? Min far har (hadde?) makt over meg hele livet. Han er vel litt som din mor, så da skjønner du sikkert. Du er sterk, og det er bra. Det har ikke jeg vært, så jeg har latt han styre meg. Han har hatt en enorm følelsesmessig makt over meg, jeg har vært redd han og jeg har syntes synd på han. Det er det nå slutt på. Jeg har satt nødvendige grenser. Endret 28. januar 2014 av hww 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Hei! Flott :-) Det er andre som har stadfestet at min mann hater meg, Men etter alt jeg har lest tror jeg det, der er logisk og ingen ting og klandre. Jeg leser om han, og om han bare kunne se realiteten og fornuften ville jeg være glad. Han er et god menneske Et menneske som trengs, jeg vil alltid elske han. Meg er komplisert, jeg er som å eske et romvesen, for vanlige mennesker er det umulig, men jeg vet alt jeg savner og lengter etter:-) alt det er min mann:-) Den sorgen er blytung å bære, og gjør ikke mine energiberegninger riktige, jeg var nære ved å bli rasende i dag...hva vert min fysikkftekeser om kjærlighet ?? Ingenting :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 (endret) Hei! Flott :-) Det er andre som har stadfestet at min mann hater meg, Men etter alt jeg har lest tror jeg det, der er logisk og ingen ting og klandre. Jeg leser om han, og om han bare kunne se realiteten og fornuften ville jeg være glad. Han er et god menneske Et menneske som trengs, jeg vil alltid elske han. Meg er komplisert, jeg er som å eske et romvesen, for vanlige mennesker er det umulig, men jeg vet alt jeg savner og lengter etter:-) alt det er min mann:-) Den sorgen er blytung å bære, og gjør ikke mine energiberegninger riktige, jeg var nære ved å bli rasende i dag...hva vert min fysikkftekeser om kjærlighet ?? Ingenting :-( Det er trist å lese at du har det vondt.. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si.. Men prøv å se fremover - det vil bli bedre Endret 29. januar 2014 av hww 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Nå har jeg akkurat svart på en kjempevanskelig telefon! Jeg sitter her og skjelver enda. Men jeg bestemte meg - jeg er bare nødt til å sterk og bestemt. Og det gikk veldig bra. Jeg var saklig og rolig - og jeg sto for mine grenser og forklarte hvorfor jeg satte dem. Intet bråk, slik jeg fryktet. Dette er starten på et selvstendig og voksent liv, tror jeg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
påskelilje Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Nå har jeg akkurat svart på en kjempevanskelig telefon! Jeg sitter her og skjelver enda. Men jeg bestemte meg - jeg er bare nødt til å sterk og bestemt. Og det gikk veldig bra. Jeg var saklig og rolig - og jeg sto for mine grenser og forklarte hvorfor jeg satte dem. Intet bråk, slik jeg fryktet. Dette er starten på et selvstendig og voksent liv, tror jeg... Veldig bra, hww! Det gjør godt å sette grenser, selv om det kan være vanskelig akkurat mens det står på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Det er andre som har stadfestet at min mann hater meg(...)Den sorgen er blytung å bære, og gjør ikke mine energiberegninger riktigeDu / dere skal ikke la andre definere hvordan forholdet deres er.Man kan heller ikke regne seg fram til det.Håper dere finner ut av det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Veldig bra, hww! Det gjør godt å sette grenser, selv om det kan være vanskelig akkurat mens det står på. Takk! Han begynte å bruke sønnen min, og da måtte jeg bare ta mitt livs vanskeligste telefon. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Dette trodde jeg ikke at jeg skulle klare.... Jeg er litt sjokkert over meg selv at jeg faktisk gjør alt dette. Han har hatt så stor makt over meg at jeg har trodd at det var umulig å gjøre noe med det - at jeg bare måtte akseptere at jeg aldri ville klare å gjennomføre det. Det er masse følelser rundt dette. Takk for støtten til dere alle sammen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xtra Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Hei! Flott :-) Det er andre som har stadfestet at min mann hater meg, Men etter alt jeg har lest tror jeg det, der er logisk og ingen ting og klandre. Jeg leser om han, og om han bare kunne se realiteten og fornuften ville jeg være glad. Han er et god menneske Et menneske som trengs, jeg vil alltid elske han. Meg er komplisert, jeg er som å eske et romvesen, for vanlige mennesker er det umulig, men jeg vet alt jeg savner og lengter etter:-) alt det er min mann:-) Den sorgen er blytung å bære, og gjør ikke mine energiberegninger riktige, jeg var nære ved å bli rasende i dag...hva vert min fysikkftekeser om kjærlighet ?? Ingenting :-( Utrolig rørende og trist det du skriver i tråden. Nå er det jo lite jeg vet, men det synes å være en fare for at eventuelle beslutninger blir tatt på sviktende/usikkert grunnlag. Kunne du vurdert å vise denne tråden til din mann? Eventuelt skrevet et langt brev til ham, om du ikke makter å legge det frem muntlig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xtra Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Dette trodde jeg ikke at jeg skulle klare.... Jeg er litt sjokkert over meg selv at jeg faktisk gjør alt dette. Han har hatt så stor makt over meg at jeg har trodd at det var umulig å gjøre noe med det - at jeg bare måtte akseptere at jeg aldri ville klare å gjennomføre det. Det er masse følelser rundt dette. Takk for støtten til dere alle sammen Du er tøff! Dette klarer du. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Du er tøff! Dette klarer du. Lykke til! Takk det er vanskelig å skjønne at en person kan få så mye makt over en. Denne personen kan ikke gjøre meg noe fysisk galt i hele tatt. Men det er alt det psykiske.. Jeg synes det er verre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Det er andre som har stadfestet at min mann hater meg, Men etter alt jeg har lest tror jeg det, der er logisk og ingen ting og klandre. Må nesten spørre - hvem er disse andre? Er det oss på dol feks? Jeg støtter de andre som sier at du ikke må ta dette for god fisk (= tro at det nødvendigvis er riktig) uten å snakke med mannen din først. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.