Lillemus Skrevet 2. februar 2014 Skrevet 2. februar 2014 Fornøyd denne uka, også denne uka ble det en siste krampetrekning i helgen, men det var to herlige turer: Mandag - 45 min styrke Tirsdag - hviledag Onsdag - 45 min styrke Torsdag - 52 min / 5,6 km jogge/gåtur Fredag - 50 min styrke Lørdag - ca. 75 min / 7,5 km jogge/gåtur Søndag - 84 min / 10,25 km på skøyter 0 Siter
påskelilje Skrevet 3. februar 2014 Skrevet 3. februar 2014 Du har lange styrkeøkter :-) Slik var min uke, er stort sett fornøyd, men det burde vært en økt i løpet av helga også: Mandag: 1 time Friskis & Svettis Tirsdag: En halvtime på ski (skøyting - dødstungt når jeg ikke hadde brukt de musklene siden april...) Onsdag: En time badminton Torsdag: 45 min på ski (klassisk) 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 3. februar 2014 Skrevet 3. februar 2014 Lillemus skrev (På 2.2.2014 den 19.10): Fornøyd denne uka, også denne uka ble det en siste krampetrekning i helgen, men det var to herlige turer: Mandag - 45 min styrke Tirsdag - hviledag Onsdag - 45 min styrke Torsdag - 52 min / 5,6 km jogge/gåtur Fredag - 50 min styrke Lørdag - ca. 75 min / 7,5 km jogge/gåtur Søndag - 84 min / 10,25 km på skøyter Du er jo kjempeflink :-) Jeg har vært to dager på helsestudio. Begge dagene 1 time med kondis og styrke. På lørdag var jeg på skitur. Tur / retur ble det 1,4 mil. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 3. februar 2014 Skrevet 3. februar 2014 påskelilje skrev (På 3.2.2014 den 7.01): Du har lange styrkeøkter :-) Slik var min uke, er stort sett fornøyd, men det burde vært en økt i løpet av helga også: Mandag: 1 time Friskis & Svettis Tirsdag: En halvtime på ski (skøyting - dødstungt når jeg ikke hadde brukt de musklene siden april...) Onsdag: En time badminton Torsdag: 45 min på ski (klassisk) Er det bevisst at du tar en dag med klassisk og en dag med skøyting ? Jeg pleier å variere litt på samme tur. 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 3. februar 2014 Skrevet 3. februar 2014 Jeg er på ingen måte under samme regime som dere, men tro det eller ei - siste par ukene har jeg trent med PT to ganger i uken og har vært en til to småturer på ski (gått meg skikkelig sliten) hver uke. Er det ikke noe som heter en god start er halvt fullført - kan det overføres til fysisk form, tro? 0 Siter
påskelilje Skrevet 3. februar 2014 Skrevet 3. februar 2014 Nicklusheletida skrev (På 3.2.2014 den 7.37): Er det bevisst at du tar en dag med klassisk og en dag med skøyting ? Jeg variere litt på samme tur. Jeg har to ulike ski. Og når jeg skøyter gar jeg ikke festesmøring under, så drt er dødstungt å gå klassisk på skøyteskiene. På den andre turen hadde jeg tenkt å skøyte, men løypa var ikke preparert. Kjempetungt å gå diagonalt uten smøring. Byttet derfor ski med sønnen, han hadde smurt sine. Derfor ble det klassisk den dagen ;-) 0 Siter
cilie Skrevet 3. februar 2014 Skrevet 3. februar 2014 Mange flinke her! Dum uke, så kun 1 gang hard styrke m pt + 20 min mølle, og 1 gang mølle og styrke selv. Sistnevnte "ødela" jeg noe bak i leggen, så må nok variere kondisjonstreningen mer framover. Ikke fornøyd med uken. Venter på bare skogstier og svaberg... 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 3. februar 2014 Skrevet 3. februar 2014 påskelilje skrev (På 3.2.2014 den 8.47): Jeg har to ulike ski. Nå lurte jeg et øyeblikk på om du smurte ene skia 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 3. februar 2014 Skrevet 3. februar 2014 Xtra skrev (På 3.2.2014 den 8.16): Jeg er på ingen måte under samme regime som dere, men tro det eller ei - siste par ukene har jeg trent med PT to ganger i uken og har vært en til to småturer på ski (gått meg skikkelig sliten) hver uke. Er det ikke noe som heter en god start er halvt fullført - kan det overføres til fysisk form, tro? Ja :-) Jeg savner timene med personlig trener, men det ble for dyrt å fortsette med det i lengden. Men glad for at jeg brukte han til å komme i gang :-) 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 3. februar 2014 Skrevet 3. februar 2014 Nicklusheletida skrev (På 3.2.2014 den 19.21): Ja :-) Jeg savner timene med personlig trener, men det ble for dyrt å fortsette med det i lengden. Men glad for at jeg brukte han til å komme i gang :-)Ja, tenker ikke fortsette lenge med PT jeg heller. Kjøpte 20 halvtimer bare for å komme i gang, og tar oppvarming og utstrekking på egen hånd. 0 Siter
påskelilje Skrevet 3. februar 2014 Skrevet 3. februar 2014 Xtra skrev (På 3.2.2014 den 10.14): Nå lurte jeg et øyeblikk på om du smurte ene skia Tjihi :-) Manglet ett ord der ja! Skulle være "to par ski" ;-) 0 Siter
tonie Skrevet 3. februar 2014 Skrevet 3. februar 2014 Personlig trener for å gå en liten skitur og ikke for å være med i NM, altså? Tuller dere? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.