Gå til innhold

Hvor mange Facebook-venner har du?


AnonymBruker

  

15 stemmer

  1. 1. Hvor mange venner har du på Facebook

    • Er ikke på Facebook
      3
    • 0
      1
    • 1-20
      0
    • 21-50
      2
    • 51-100
      1
    • 101-200
      1
    • 201-500
      6
    • 501-1000
      1
    • 1000+
      0


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet ikke, og ikke bryr jeg meg heller.  Viktigst er vennene jeg får kontakt med og som viser seg på facebook.  Resten merker jeg jo ikke likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke ha flere enn 400, for da kommer det til å regne kometer, katten min til å dø og Carola til å hjemsøke meg i drømme. Det er tryggest å holde meg godt under, i tilfelle noen aktiviserer kontoene sine igjen etter lang tid og sånn. Akkurat nå lever jeg farlig. Må rydde litt snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 120 facebook-venner så jeg i dag. :) Stort sett kolleger tror jeg, men en del andre bekjente også, gamle klassekamerater og sånt. Koselig, men jeg gjør fint lite utav det for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke ha flere enn 400, for da kommer det til å regne kometer, katten min til å dø og Carola til å hjemsøke meg i drømme. Det er tryggest å holde meg godt under, i tilfelle noen aktiviserer kontoene sine igjen etter lang tid og sånn. Akkurat nå lever jeg farlig. Må rydde litt snart.

Da må jeg begynne å passe meg, har 384.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok en skikkelig opprydning på fb for et par dager siden. Jeg redusere antallet betraktelig. Nå har jeg kun de som er mine virkelige venner og som jeg har kontakt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en skikkelig opprydning på fb for et par dager siden. Jeg redusere antallet betraktelig. Nå har jeg kun de som er mine virkelige venner og som jeg har kontakt med.

Så flink du er. Selv klarte jeg aldri det og endte med å heller melde meg ut fra hele greia (og ja, jeg er langt unna 40). Litt sær, men dessverre er det nok mest at jeg bryr meg for mye om hva andre mener om meg :( Noen tror jeg ikke bryr meg om hva andre synes, nettopp fordi jeg ikke er der, men det er feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...