Gå til innhold

Jeg er betatt, skal jeg si noe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig betatt av en venn, som jeg egentlig ikke har så mye kontakt med lenger. Jeg er veldig usikker på om jeg skal fortelle han det, eller ikke. Jeg har likt han i mange år, og for 5-6 år siden hadde vi mye mer kontakt enn det vi har nå. "Problemet" er at den gangen var jeg gift. Det er jeg ikke lenger. Jeg er veldig klar for et nytt forhold, men er så usikker på hvordan jeg skal gå frem. Har hintet litt til han på facebook, men er usikker på hvor mye han skjønner. Han har vært singel i alle disse årene, og jeg vet at han savner en armkrok like mye som meg. Men om han hadde tatt til takke med min, vet jeg ikke... Jeg har ei lita jente på 5 år, så derfor har jeg ikke vært så mye på byen i disse årene, og det var jo der vi alltid traff hverandre før. Når vi da traff hverandre, så snakket vi sammen og danset mye, men det ble jo aldri noe mer enn det, siden jeg var i et forhold. Jeg har også sendt et anonymt valentineskort til han. ;-) Om han legger sammen to og to, så burde han skjønne at det er fra meg. Men igjen, hvor gode er egentlig mannfolk til å ta slike hint? ;-) Sitter her hver dag nå og lurer på om jeg skal skrive det til han på facebook, eller om jeg skal la være. Tenker at om jeg hadde truffet han igjen på byen nå, så hadde alt vært mye enklere, men de 3 siste gangene jeg har vært ute, så har han ikke vært på stamplassen sin. :-/



Anonymous poster hash: 5b938...fb4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig betatt av en venn, som jeg egentlig ikke har så mye kontakt med lenger. Jeg er veldig usikker på om jeg skal fortelle han det, eller ikke. Jeg har likt han i mange år, og for 5-6 år siden hadde vi mye mer kontakt enn det vi har nå. "Problemet" er at den gangen var jeg gift. Det er jeg ikke lenger. Jeg er veldig klar for et nytt forhold, men er så usikker på hvordan jeg skal gå frem. Har hintet litt til han på facebook, men er usikker på hvor mye han skjønner. Han har vært singel i alle disse årene, og jeg vet at han savner en armkrok like mye som meg. Men om han hadde tatt til takke med min, vet jeg ikke... Jeg har ei lita jente på 5 år, så derfor har jeg ikke vært så mye på byen i disse årene, og det var jo der vi alltid traff hverandre før. Når vi da traff hverandre, så snakket vi sammen og danset mye, men det ble jo aldri noe mer enn det, siden jeg var i et forhold. Jeg har også sendt et anonymt valentineskort til han. ;-) Om han legger sammen to og to, så burde han skjønne at det er fra meg. Men igjen, hvor gode er egentlig mannfolk til å ta slike hint? ;-) Sitter her hver dag nå og lurer på om jeg skal skrive det til han på facebook, eller om jeg skal la være. Tenker at om jeg hadde truffet han igjen på byen nå, så hadde alt vært mye enklere, men de 3 siste gangene jeg har vært ute, så har han ikke vært på stamplassen sin. :-/

Egentlig skjønner jeg ikke helt, hvordan har du greid å bli betatt når du ikke har noe særlig kontakt med han lenger? Be fyren - via fb - på en kaffe eller pils, og se det an derfra. Finn ut om du fremdeles er betatt når du møter han, og kjenn på om dere fremdeles har kjemi dersom du fremdeles føler at du er betatt.Vent med å meddel dine følelser før du vet om du liker han og han liker deg, er altså mitt råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Kayia. Be han med ut på en kaffe/pils eller noe og ta det derfra :-)

 

Jeg hadde nok fått litt hetta hvis noen jeg hadde hatt lite med å gjøre på såpass lenge hadde sagt de hadde fått følelser for meg. Men hvis det var noen jeg likte hadde jeg blitt glad for et "Hei! Nå er det jammen lenge siden sist, og det synes jeg vi bør gjøre noe med. Hva med en kaffe på fredag?" (eller noe annet konkret som ikke bare koker bort i kålen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok fått litt hetta hvis noen jeg hadde hatt lite med å gjøre på såpass lenge hadde sagt de hadde fått følelser for meg. Men hvis det var noen jeg likte hadde jeg blitt glad for et "Hei! Nå er det jammen lenge siden sist, og det synes jeg vi bør gjøre noe med. Hva med en kaffe på fredag?" (eller noe annet konkret som ikke bare koker bort i kålen).

Vi tenker helt likt i forhold til hva man ville fått hetta av og hva man ville kunne blitt glad for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også å sende et anonymt valentineskort er litt lite voksent jeg da...

Helt enig. Og - jeg skulle hatt en svært tilstedeværende stalker før jeg la to og to sammen og fant ut hvem det skulle være fra om jeg gadd tenke. Ville neppe latt tankene fare 5-6 år bak i tid uansett hehe. Må innrømme at det lukter troll her... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med Kayia. Be han med ut på en kaffe/pils eller noe og ta det derfra :-)

 

Jeg hadde nok fått litt hetta hvis noen jeg hadde hatt lite med å gjøre på såpass lenge hadde sagt de hadde fått følelser for meg. Men hvis det var noen jeg likte hadde jeg blitt glad for et "Hei! Nå er det jammen lenge siden sist, og det synes jeg vi bør gjøre noe med. Hva med en kaffe på fredag?" (eller noe annet konkret som ikke bare koker bort i kålen).

Støttes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Og - jeg skulle hatt en svært tilstedeværende stalker før jeg la to og to sammen og fant ut hvem det skulle være fra om jeg gadd tenke. Ville neppe latt tankene fare 5-6 år bak i tid uansett hehe. Må innrømme at det lukter troll her... ;)

 

Tja, kanskje, men er mange damer som drømer seg bort i fantasiens verden. Så kan være helt reelt. Og selv om det skulle være oppdiktet så kan det være OK å kommentere på likevel :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og selv om det skulle være oppdiktet så kan det være OK å kommentere på likevel :-)

Sant det. Skal se det bare blir oppdiktede historier her inne tilslutt ettersom man ikke lenger tør spørre om reelle ting i frykt for at historiene publiseres... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det. Skal se det bare blir oppdiktede historier her inne tilslutt ettersom man ikke lenger tør spørre om reelle ting i frykt for at historiene publiseres... ;)

Folk publiserer selv sine historier. De leses alltid av mange flere enn de man oppfatter som aktive brukere her inne.

 

 

Anonymous poster hash: 2173d...a2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det. Skal se det bare blir oppdiktede historier her inne tilslutt ettersom man ikke lenger tør spørre om reelle ting i frykt for at historiene publiseres... ;)

He he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bedre å bare spørre om han vil bli med på bar en kveld. Det kan lett bli litt klamt hvis du forteller at du er betatt og drar fram det med det anonyme kortet. Hvis han ikke er like klar som deg kan det være han trekker seg unna. Forventningspress på date er ikke så gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi menn skjønner ikke ett hint, sånn er det bare. Der hvor der kvinner mener å ha sagt noe helt klart er ikke klart i det hele tatt for en mann. Hos oss gjelder det "rene ord for penga"

 

Ikke si noe om at du har vært betatt av han lenge, men be han ut på en kaffe eller en øl eller hva nå som kan passe. Det enkle er det beste:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er homo :)

Var av en eller annen grunn det første jeg tenkte :) Pleier ikke være SÅ vanskelig å få en manns interesse.

Men hun har vel ikke prøvd heller? Ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...