Gå til innhold

Hva vil dere kvinner ha? En snill far,eller en tøff sengekamerat?


Norknight

Innspill ønskes.  

10 stemmer

  1. 1. Hvordan like du inlegget?



Anbefalte innlegg

Dere kan ikke altid få begge.Bestem dere for hva dere vil og hold fast på det.Forsøk å tenk med hodet,mer enn med hjertet.Velg enten barn før du er 30 eller utdannelse.Er du 40 er barn for sent.

 

Ikke tro at vi er tankelesere.Si det og vi forstår.Ikke si det og vi forstår ikke. Hentydninger,antagelser,gjetting og sjebnegreier er "damesaker".Vi er så dumme at vi bare forstår klar tale og handling.

 

Ikke alle menn forvetner sex selv om han spanderer middag,dessert og kaffe,men noen tror det i alle fall om de er over 40.Spleis på regningen om du ikke vil ha sex på første date.

 

Klokskap og intelligens er for menn 2 vidt forskjellige ting.Jeg er en klok 55 åring,men har bare en iq på 110-127.Jeg har ærfaring som en vanlig mann på min alder og har god hukommelse.Jeg husker hvor jeg bodde for 45-50 år siden,men halvparten av ekteskapet og halvparten av mine 18 år i den samme jobben er glemt pga meget stor søvnmangel.

 

Ikke alle menn kan fikse biler eller datamaskiner,men vi er alikevel nok mann,men vi trenger hjelp.Vi vet ikke altid om du er i godt humør,eller om du flørter.Jeg var 40 år før jeg visste at å kaste på ett langt hår,betydde flørt.Ett alvorlig sexy ansikt kan også være flørt om det varer i mer enn 10 sekunder.

 

Ikke tro at vi er så dumme at vi ikke ser at du har farget håret,brukt for mye "sparkel",hatt silikon i puppene,osv.Jeg liker nå bedre en Kelly Brook kropp og /eller rumpe,enn Linni Meister sin syltynne anoreksi kropp.80% av voksne menn elsker Kelly,Oprah og Beyoncy sin kropp,og helheten er viktigere enn 1-2 kroppsdeler.Hjelper ikke med store pupper om du har ett hestetryne. 

 

Anna Nicole Smith var også 100% kvinne,eller i allefall kroppen.Hun hadde dog noen "demoner" som drepte henne (dop)

 

Ungdom i seg selv er attraktivt.Dropp sminke,og legg heller litt penger på ditt ekte hår i din egen farge.

 

Mener de fleste menn at du er en 7 eller 8,kan det også bero på ditt enestående intellekt.Når du blir 60 er du ikke pen,men enda smartere.Bedre med Madonna som 60 enn Christina Aguilera.Lady Gaga er oppskrytt.Ingrid Bjørnov eller Benedicte Adrian er bedre.

 

Jeg vil ha deg kvinne som er singel,30-60 år,har ditt ekte hår,har gymnas eller bedre.Tjener over 400 000,- eier ditt eget hus/leilighet,har bil og er enten sta eller har noe temperament (rødhåret og fregner er intet krav) Var klok nok til å få en bra utdannelse (Minimum gymnas eller 12 år) Du MÅ veie over 65 kg,men under 130.Du kan være overvektig om du er høy og har en Britt Elisabeth Hågensli sin kropp.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det verre å være opptatt av at partneren er en god far OG en god sengekamerat enn å være opptatt av at utseendet og vekten skal være sånn og slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Du skriver mye rart?...

Det er jeg som fikser det tekniske/ datamaskiner her i huset, som henger i morelltreet ute med en motorsag, hver sommer, ( til min manns frustrasjon) men min mann kjører på kontroll med bilene.

Vi deler.

Han lager mat, syr i knapper og hemper, jeg bretter tøy og steker vafler og lager matpakker.

Vi deler.

Vi deler også på omsorgen :-)

Og vi deler på ansvaret:-)

Og vanskene, som er realiteten for et hvert ærlig menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte litt raskt... Ser damen kan være opp til 60, ok!

Jeg tror vel de fleste kvinner vil ha begge deler - det er nok få som vil bortprioritere en snill far?

Skjønte ikke helt sammenligningen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle sier de vil ha en snill far også velger de den tøffe sengekameraten.

 

Er samme som med seoghør. INGEN leser seoghør. Men de selger allikevel fryktelig mange blader ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Alle sier de vil ha en snill far også velger de den tøffe sengekameraten.

 

Er samme som med seoghør. INGEN leser seoghør. Men de selger allikevel fryktelig mange blader ;)

Er det veldig uvanlig at menn er begge deler, er det det dere sier? Det er ikke min erfaring, men det kan kanskje være det for alt jeg vet.

 

Se og Hør selger forresten dårlig for tida. Vi som liker sladder får behovet dekket av nettavisene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Jeg vil ha deg kvinne som er singel,30-60 år,har ditt ekte hår,har gymnas eller bedre.Tjener over 400 000,- eier ditt eget hus/leilighet,har bil og er enten sta eller har noe temperament (rødhåret og fregner er intet krav) Var klok nok til å få en bra utdannelse (Minimum gymnas eller 12 år) Du MÅ veie over 65 kg,men under 130.Du kan være overvektig om du er høy og har en Britt Elisabeth Hågensli sin kropp.

 

Jeg synes du skal tenke mer på hvordan du selv kan bli attraktiv, mentalt og følelsesmessig og helsemessig, enn forsøke å fortelle kvinner hvordan de skal se ut og oppføre seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Jeg synes du skal tenke mer på hvordan du selv kan bli attraktiv, mentalt og følelsesmessig og helsemessig, enn forsøke å fortelle kvinner hvordan de skal se ut og oppføre seg.

 

Bra svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Jeg synes du skal tenke mer på hvordan du selv kan bli attraktiv, mentalt og følelsesmessig og helsemessig, enn forsøke å fortelle kvinner hvordan de skal se ut og oppføre seg.

 

Det synes jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Jeg synes du skal tenke mer på hvordan du selv kan bli attraktiv, mentalt og følelsesmessig og helsemessig, enn forsøke å fortelle kvinner hvordan de skal se ut og oppføre seg.

 

Ja, og attraktive menn har som regel intet problem med å få seg damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Jeg synes du skal tenke mer på hvordan du selv kan bli attraktiv, mentalt og følelsesmessig og helsemessig, enn forsøke å fortelle kvinner hvordan de skal se ut og oppføre seg.

 

Veldig, veldig godt poeng. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...