AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 jeg får ikke til å slutte med å prøve på å besvime foran king julien på soverommet. jeg har så lyst til å bli bevisstløs å få epileptiske anfall. men jeg blir sur hver gang for jeg får det ikke til. bør jeg søke hjelp? mamma mener jeg bare må dø, siden jeg holder på sånn. Anonymous poster hash: 29205...1d2 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 i tillegg får jeg ikke til å slutte å spise snop kjeks iog chips. alt spisingen startet etter økning på fluoxetinen og abilifyen. Anonymous poster hash: 29205...1d2 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittykatt90 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Du bør absolutt søke hjelp!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Du bør absolutt søke hjelp!!! Ut i fra det hun skriver i andre innlegg, så får hun allerede mye hjelp. Bor i omsorgsbolig, følges opp av psykiater og har en aktiv mor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.