Gå til innhold

Jeg boikotter OL Sotsji

Madelenemie

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg boikotter Sotsji OL

Pga av hets mot homofile, den er såpass ekstrem at noe annet er umulig.

Grensen er nådd for lengst for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 97
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

25

• Madelenemie

19

• slabbedask

15

• Togli

10

En god tanke, men det spiller dessverre ingen rolle om du ser OL på tv eller ikke. Jeg er forøvrig helt enig i at Russlands holdning til homofile er helt på trynet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtrent på samme måte som med Earth Hour altså.

Jepp. Vi har aldri deltatt i Earth Hour, bortsett fra når vi tilfeldigvis har vært på hytta når det har vært - der har vi nemlig ikke strøm. *hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god tanke, men det spiller dessverre ingen rolle om du ser OL på tv eller ikke. Jeg er forøvrig helt enig i at Russlands holdning til homofile er helt på trynet!

Jeg synes man må kunne skille mellom idrett og politikk. Synes terskelen for boikott av et OL skal være svært høy, ellers vil det bestandig være nasjoner som holder seg unna arrangementet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes man må kunne skille mellom idrett og politikk. Synes terskelen for boikott av et OL skal være svært høy, ellers vil det bestandig være nasjoner som holder seg unna arrangementet.

Men om en person sier at h*n boikotter OL gjør jo ingen verdens forskjell. Da må det hardere lut til, som den gangen mange nasjoner boikottet sommer-OL i Moskva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men om en person sier at h*n boikotter OL gjør jo ingen verdens forskjell. Da må det hardere lut til, som den gangen mange nasjoner boikottet sommer-OL i Moskva.

Det har du rett i. Jeg tenkte mer på nasjoners boikott av lekene, og at en ved å boikotte TV-sendingene demonstrerte at man ønsket Norge hadde boikottet lekene. Men det stod det jo ikke noe om ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg boikotter Sotsji OL

Pga av hets mot homofile, den er såpass ekstrem at noe annet er umulig.

Grensen er nådd for lengst for min del.

Jeg er mer opptatt av masseslakten av hunder som har blitt gjort i OL byen i forkant for å gjøre byen renere. De har forgiftet dyrene som om de var rotter de skulle utrydde ved å legge ut gift. Fy, fy fy...

Anonymous poster hash: 1add2...84a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mer opptatt av masseslakten av hunder som har blitt gjort i OL byen i forkant for å gjøre byen renere. De har forgiftet dyrene som om de var rotter de skulle utrydde ved å legge ut gift. Fy, fy fy...

Men løshunder drar jo med seg smitte og utøy, mange er syke og/eller har skader og har det ikke godt. Nå kunne man jo, i en perfekt verden, ønsket at man kunne samlet inn alle disse hundene, gjort dem friske og gitt dem gode hjem. Dessverre lever vi ikke i en slik verden. Og hvem skulle betalt det? Det hadde kostet enorme summer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det verre å ta liv av hunder enn rotter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men løshunder drar jo med seg smitte og utøy, mange er syke og/eller har skader og har det ikke godt. Nå kunne man jo, i en perfekt verden, ønsket at man kunne samlet inn alle disse hundene, gjort dem friske og gitt dem gode hjem. Dessverre lever vi ikke i en slik verden. Og hvem skulle betalt det? Det hadde kostet enorme summer.

Vel, de har brukt 360 milliarder på OL. Ble vel brukt 80 millioner bare på fyrverkeri. I rest mye Case...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg kan bare bestemme over mitt liv, men at jeg og mange flere ikke ser OL åpning, og har en boikott holdning legger med all annen motstand mot Russlands ekstremt menneskefiendtlige holdning, en viktig dråpe til.

Jeg håper på opprør og uventede reaksjoner ii Sotsji, og jeg ville også boikottet om OL ble lagt til andre diktaturer som Nord Korea.

Om jeg var den eneste i verden som boikottet ville jeg likevel mene det er en moralsk riktig handling og viktig, dette er et land som systematisk trakasserer mennesker, både religiøse minoriteter, og andre grupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg kan bare bestemme over mitt liv, men at jeg og mange flere ikke ser OL åpning, og har en boikott holdning legger med all annen motstand mot Russlands ekstremt menneskefiendtlige holdning, en viktig dråpe til.

Jeg håper på opprør og uventede reaksjoner ii Sotsji, og jeg ville også boikottet om OL ble lagt til andre diktaturer som Nord Korea.

Om jeg var den eneste i verden som boikottet ville jeg likevel mene det er en moralsk riktig handling og viktig, dette er et land som systematisk trakasserer mennesker, både religiøse minoriteter, og andre grupper.

Du har integritet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til OL, så får folk ha den legning de har :-)

Jeg håper på mye ekte idrettsglede, så holder jeg alt annet utenfor.

Det finnes nok av land som burde feie for egen dør når det gjelder både det ene og det andre.

Anonymous poster hash: cc28a...883

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke på OL, bryr meg ikke om sport. De må gjerne begrense utbredelsen av homsing for min del.  De er jo overrepresentert med HIV-smitte om de strever med å bekjempe. Heller forskjellsbehandling sånn enn at menneskers liv og helse blir satt på spill.

Anonymous poster hash: 089a0...e3e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal applaudere den medaljevinnende idrettsutøveren som, på TV, våger å si sitt om Russlands menneskefiendtlige profil! Skal bli spennende om noen av dem uttaler seg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...