Gå til innhold

Mamma snakket med psyk i dag. Hva gjør jeg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun sier at jeg åker rett inn i innleggelse på mandag. Jeg har bare vrangforestillinger avogtil, men jeg vet jo att de er vrangforestillinger så da er jeg jo ikke sjuk. Men mamma sier hun skal tvinge meg til innleggelse i psyk. Og hun sier hun skal legge meg i stropper og tvinge i meg piller. Jeg er over 25 år. Hva må jeg gjøre her i denne situasjonen?

Anonymous poster hash: 4c24e...f1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det beste du kan gjøre er å følge de behandlingsråd som du sannsynligvis allerede har fått. Jeg antar at disse rådene også inkluderer det å ta medisiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foruten det NHD sier ad medisinering syns jeg du skal være glad for å ha pårørende som ser deg og behovene dine, og dessuten vet å opptre ansvarlig ved behov. Håper du får hjelpen du trenger nå, og at du etterhvert får det bedre.

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at din mor gjerne vil forsøke å motvirke at du fortsetter å handle destruktivt. Det må jo være bedre for deg også om du kan få en noe bedre hverdag og ikke bruker fullt så mye tid på meningsløse handlinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...