AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Ingen som vet om jeg kan ta 20 mg Cisordinol, Imovane 7,5 mg sammen med paralgin forte..? Er det farlig..? Jeg vil ikke dø.. :-( Anonymous poster hash: 426c6...8c7 Anonymous poster hash: 426c6...8c7 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Jeg vet at du kan ta disse medisinene sammen :-) PS. Jeg antar at det er en- 1 - PF av gangen og ikke mer enn 4 per døgn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Jeg vet at du kan ta disse medisinene sammen :-) PS. Jeg antar at det er en- 1 - PF av gangen og ikke mer enn 4 per døgn. Bare en ja. Tusen tusen takk for svar!!!! Anonymous poster hash: 426c6...8c7 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.