Gå til innhold

fra AAP til sosialklient


candy17

Anbefalte innlegg

 

Det der høres ut som vrangforestillinger.

Anonymous poster hash: cd504...041

 

Tro hva du vil men det er ikke det, jeg har blitt straffet hele livet både hjemme og ute i samfunnet. Jeg vet hva straff er, jeg vet hva mobbing er. Jeg vet hva det er når lærere ser ned på meg fordi jeg er meg, vet når de lo sammen med elevene fordi jeg var rar. Jeg passet ikke inn, jeg passer ikke inn noen plasser nå heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tro hva du vil men det er ikke det, jeg har blitt straffet hele livet både hjemme og ute i samfunnet. Jeg vet hva straff er, jeg vet hva mobbing er. Jeg vet hva det er når lærere ser ned på meg fordi jeg er meg, vet når de lo sammen med elevene fordi jeg var rar. Jeg passet ikke inn, jeg passer ikke inn noen plasser nå heller.

 

Kanskje du må jobbe litt med holdningene dine.

Anonymous poster hash: cd504...041

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kanskje du må jobbe litt med holdningene dine.

Anonymous poster hash: cd504...041

 

Hvilke holdninger da?

 

Jeg har tross alt kjempet i dette livet og ser på meg selv som en sterk person, mine holdinger til denne plassen? Folk kan jeg ikke forandre, men vet jeg kan forandre meg selv og det har jeg gjort mange ganger. Når vi bodde en an plass noen år fikk jeg bare skryt fordi jeg var så positiv og flink med barna, var så engsjert sa de....selfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke holdninger da?

 

Jeg har tross alt kjempet i dette livet og ser på meg selv som en sterk person, mine holdinger til denne plassen? Folk kan jeg ikke forandre, men vet jeg kan forandre meg selv og det har jeg gjort mange ganger. Når vi bodde en an plass noen år fikk jeg bare skryt fordi jeg var så positiv og flink med barna, var så engsjert sa de....selfølgelig.

 

Hvilke holdninger da?

 

Jeg har tross alt kjempet i dette livet og ser på meg selv som en sterk person, mine holdinger til denne plassen? Folk kan jeg ikke forandre, men vet jeg kan forandre meg selv og det har jeg gjort mange ganger. 

 

Hvis det BARE er alle andre det er noe galt med bør en kanskje gå i seg selv?

Anonymous poster hash: cd504...041

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del har ingen "støtte" her lenger fra noen i systemet, hadde jeg noengang det? Fortalte en som gikk til samme sykepleier som meg om det, at de sa jeg ikke fikk ha kontakt der mer pga jeg ikke tok medisinene. 

 

Hvis du ikke følger behandlingsopplegget er det jo ikke rart du "ikke fikk ha kontakt".

Anonymous poster hash: cd504...041

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hvis det BARE er alle andre det er noe galt med bør en kanskje gå i seg selv?

Anonymous poster hash: cd504...041

 

Hvor leser du at Stjernestøv sier at det bare er feil på andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor leser du at Stjernestøv sier at det bare er feil på andre?

 

Tro hva du vil men det er ikke det, jeg har blitt straffet hele livet både hjemme og ute i samfunnet. 
De er arrogante med narssisistiske trekk
Hun er ikke bedre enn resten av gjengen.
Jeg for min del har ingen "støtte" her lenger fra noen i systemet
Og det har straffet seg for meg å slite psykisk på en plass som dettte, de har knekt meg gang på gang.
De psyket meg ned med hensikt
 
Folk som opplever at alle er mot en bør kanskje gå i seg selv.
 

Anonymous poster hash: cd504...041

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å droppe hele DPS, undersøke om det finnes behandlere som driver privat (med avtale), (så sant du faktisk ønsker terapi)?

Ønsker ikke terapi nå og her finnes bare dps, men skulle ønske det fantes noe annet for andre folks del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tro hva du vil men det er ikke det, jeg har blitt straffet hele livet både hjemme og ute i samfunnet. 
De er arrogante med narssisistiske trekk
Hun er ikke bedre enn resten av gjengen.
Jeg for min del har ingen "støtte" her lenger fra noen i systemet
Og det har straffet seg for meg å slite psykisk på en plass som dettte, de har knekt meg gang på gang.
De psyket meg ned med hensikt
 
Folk som opplever at alle er mot en bør kanskje gå i seg selv.
 

Anonymous poster hash: cd504...041

 

Nå skrev jeg ytterste konsekvens, alle er ikke imot meg men livet har vært tøft. Jeg er ikke et offer for omstendighetene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvis du ikke følger behandlingsopplegget er det jo ikke rart du "ikke fikk ha kontakt".

Anonymous poster hash: cd504...041

 

Hehe behandligsopplegget? Jo du kan jo tro det var behandling :) Whatever...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvis det BARE er alle andre det er noe galt med bør en kanskje gå i seg selv?

Anonymous poster hash: cd504...041

 

Er nok mye galt med meg og ;) Og jeg kjenner folk som i mitt liv har vært fantastiske mennesker, nå var det kun det negative jeg drog frem her for det var der fokuset var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke søke uførestønad uten at man har fått brev fra Nav om at du kan det. Dersom man søker før man har fått dette brevet vil man kun få avslag.



Anonymous poster hash: 3ecee...46f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja hva skjer med de som ikke er syke nok til ufør men for syke til å få seg jobb. Skal de leve på sosialstønad resten av livet ?`Ikke vet jeg men det høres merkelig ut. Nå sier ikke du noe om hvilke sykdommer du har og sånn da men regner med at du har søkt på alt av jobber du er frisk nok til å gjennomføre?

 

Denne rent menneskelige innsikten er nærmest totalt fraværende på Stortinget og i regjeringen. Mange av dem viser en skremmende avstumpethet. Jeg tror at denne våren skal vi få oss en del kraftige overraskelser. Det trenger man ikke være rakettforsker for å forstå.

 

Folk som har greidd å holde hodet over vannet sånn noenlunde, vil oppleve økonomisk havari fordi andre vil ha mer gøy i lommeboken sin. Med økonomisk havari vil det bli flere hjemløse, mange ødelagte familier, mange flere selvmord, opptøyer og mer kriminalitet fordi flere stjeler for å klare seg. Blir de tatt, får de gratis bolig, livvakt og utdanning av staten. Og politikerne vil lukke ørene som alltid, tviholde på EØS og Schengen, bruke mer brutalt politi og økonomiske sanksjoner mot avvikere. Bare se på hvordan det har gått i land der finanskrisen har slått hardt ut.

 

Denne type endringer tror jeg kommer, men uvisst hvor sterkt. Og der kommer nok til å være en del ildsjeler som er våkne nok til å hjelpe de mest trengende på privat basis.

Anonymous poster hash: 67f38...3a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...