AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 Skrevet 11. februar 2014 Synes jeg blir trettere av alt jeg prøver? Eller er det sykdommen som bryter gjennom? Anonymous poster hash: cc811...3df 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. februar 2014 Skrevet 11. februar 2014 Verken litium eller Lamictal gir tretthet som symptom (på gruppenivå). Tror generelt at mange medisiner ufortjent får skylden for bivirkninger som egentlig er symptomer på sykdommen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 Skrevet 11. februar 2014 Verken litium eller Lamictal gir tretthet som symptom (på gruppenivå). Tror generelt at mange medisiner ufortjent får skylden for bivirkninger som egentlig er symptomer på sykdommen. Er det vanlig at man er dødstrett hele tiden med denne sykdommen da? Ligger jo snart i koma hele tiden. Anonymous poster hash: cc811...3df 0 Siter
XbellaX Skrevet 11. februar 2014 Skrevet 11. februar 2014 Verken litium eller Lamictal gir tretthet som symptom (på gruppenivå). Tror generelt at mange medisiner ufortjent får skylden for bivirkninger som egentlig er symptomer på sykdommen. Vet du om Lurasidone er på trappene i Norge for BP? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. februar 2014 Skrevet 11. februar 2014 Jeg har snakket med firmaet, og de lovte meg melding straks noe var på gang. Jeg har ikke hørt noe nytt, så jeg tviler på at det blir i 2014. 0 Siter
XbellaX Skrevet 11. februar 2014 Skrevet 11. februar 2014 Jeg har snakket med firmaet, og de lovte meg melding straks noe var på gang. Jeg har ikke hørt noe nytt, så jeg tviler på at det blir i 2014. Takk for info 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.