Gå til innhold

Er jeg rasist?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det viser seg også at mange av dem som vet så innmari godt hvor fælt det er å bo et eller annet sted, omtrent aldri har satt sine bein der.

 

Trådstarter orket jo ikke å bo der lenger. 

Anonymous poster hash: 32c8b...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    34

  • Kayia

    13

  • laban

    8

  • Florissy

    3

Mest aktive i denne tråden

Ja jeg har i det minste vært der. Mange, mange, MANGE ganger.

 

Nei tenk det! Kom tilbake når du har bodd er et par tre år. Det er ikke uten grunn av nordmenn flyter fra bl.a. Groruddalen.

Anonymous poster hash: 32c8b...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei tenk det! Kom tilbake når du har bodd er et par tre år. Det er ikke uten grunn av nordmenn flyter fra bl.a. Groruddalen.

Hva er det med deg egentlig, er det umulig for deg å forholde deg til saklig uenighet? Oppfører du deg på samme måte i rl er det ikke så rart at du høster ugne erfaringer i møte med folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg undres; har det noensinne slått rasisten hvordan verden faktisk kunne sett ut

dersom intelligentsiaen og den mer smarte og opplyste andelen av befolkningen

hadde behandlet rasistene slik rasistene bevisst velger å behandle dem de har fordommer mot?

Eller overgår denslags nevntes forestillings og resonneringsevner?



Anonymous poster hash: 7ed20...f5f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang jeg tar tbanen i Oslo og dørene åpner seg på grønland/tøyen og stanken siver inn i vognen, da lurer jeg på hva som har skjedd med landet vårt. Jeg er rasist.



Anonymous poster hash: 788e1...278
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang jeg tar tbanen i Oslo og dørene åpner seg på grønland/tøyen og stanken siver inn i vognen, da lurer jeg på hva som har skjedd med landet vårt. Jeg er rasist.

Hver gang jeg møter holdninger som dine lurer jeg på hva som har skjedd. Jeg tror på humanisme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hver gang jeg møter holdninger som dine lurer jeg på hva som har skjedd. Jeg tror på humanisme.

Jeg er nok psyk. Men finnes det noen kur? Eller er man dømt til å være en ond rasist resten av livet

Anonymous poster hash: 788e1...278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok psyk. Men finnes det noen kur? Eller er man dømt til å være en ond rasist resten av livet

Man kan selvfølgelig selv jobbe med egne holdninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er nok psyk. Men finnes det noen kur? Eller er man dømt til å være en ond rasist resten av livet

 

 

Det er helt legitimt å være imot masseinnvandring. Selv om man da skal sykeligjøres fordi man er "ond rasist". Det neste blir vel tvangsmedisinering.

Anonymous poster hash: 32c8b...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med deg egentlig, er det umulig for deg å forholde deg til saklig uenighet? Oppfører du deg på samme måte i rl er det ikke så rart at du høster ugne erfaringer i møte med folk.

 

Kan du ikke ta personfokuseringen på Meldinger?

Anonymous poster hash: 32c8b...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg undres; har det noensinne slått rasisten hvordan verden faktisk kunne sett ut

dersom intelligentsiaen og den mer smarte og opplyste andelen av befolkningen

hadde behandlet rasistene slik rasistene bevisst velger å behandle dem de har fordommer mot?

Eller overgår denslags nevntes forestillings og resonneringsevner?

 

Du ser intet problem med at etniske nordmenn kommer til å være i mindretall om mindre enn 50 år hvis dagens innvadring fortsetter (tall fra SSB: +500.000 innvandrere siste 8 år, -8000 etniske nordmenn i samme periode). Du ser ikke noe problem med at dette kommer til å ta knekken på dagens velferdsstat? 

Anonymous poster hash: 32c8b...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har i det minste vært der. Mange, mange, MANGE ganger.

 

 

 

Rasisme islam"kritikk" o.l. har sin rot i ...?

Imbesilenes talerett er ytringsfrihetens såre akilleshæl. 

Drømmen om meritokrati fikk vann på møllen på ny.

 

Man vet ikke hva man har før man mister det osv ...?

 

 

Som en annen nettopp skrev i en annen tråd: "Det er lettere å være idealist litt på avstand".

Anonymous poster hash: 32c8b...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Rasisme islam"kritikk" o.l. har sin rot i ...?

Imbesilenes talerett er ytringsfrihetens såre akilleshæl. 

Drømmen om meritokrati fikk vann på møllen på ny.

 

 

Hva gjør en ikke for å diskreditere andres meninger. Eller mener du at alle freppere er dumme, alle religiøse er dumme, alle ikke-akademikere er dumme?

 

Anonymous poster hash: 32c8b...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes vi skulle hatt en folkeavstemning jeg, "ønsker du 100'000 nye innvandrere per år eller ønsker du max 1'000".  Det må være et legitimt spørsmål, hvorfor mener politikerne som med EU at vi skal gjøre som de vil ikke som vi vil. 



Anonymous poster hash: 788e1...278
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel også det man kan kalle en "rasist". Og jeg poster med anonym bruker, for å unngå hets. For dette snillistiske samfunnet vårt, har kommet så langt at enhver selverklært rasist skal tas.

 

Jeg har mange eksempler på hvorfor jeg er i mot innvandring.

 

 

Sitat, https://www.ssb.no/sosiale-forhold-og-kriminalitet/artikler-og-publikasjoner/stor-variasjon-i-innvandreres-kriminalitet:

 

"Innvandrere er samlet sett overrepresentert blant straffede, men det er store forskjeller mellom landgruppene. Innvandrere fra enkelte land er svært overrepresentert, mens noen landgrupper er underrepresentert. Landene med høyest andel straffede er i stor grad kjennetegnet ved en svært høy andel unge menn, og befolkningssammensetningen forklarer inntil 25-45 prosent av overrepresentasjonen for disse landene. Justert for befolkningssammensetning er det likevel for enkelte land fortsatt over dobbelt så høy andel straffede sammenlignet med den øvrige befolkningen."

 

Foruten det kriminelle, er jeg mot innvandring, siden de som innvandrer absolutt skal ta over vår væremåte og tenkesett. Det finnes veldig få innvandrede muslimer som ønsker å integreres i det norske, kristne samfunnet. De tviholder på sin rett til kvinnesyn, burka og -ikke minst, å få bygge moskeer.

 

Og for å være helt, helt ærlig -ja, jeg hater at jeg ofte besvimer de gangene jeg må ta t-banen i Oslo. På grunn av stinkende utlendinger. Og ja, dere kan gjerne kalle meg ynkelig, patetisk eller latterlig. Jeg står uansett for mine meninger. Jeg mener at Norge er for nordmenn. Jeg er imot nazistene, og å masse-ødelegge folk. Men å masse-utsende dem fra landet vårt, har jeg ingenting imot!



Anonymous poster hash: ea627...e2a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne jeg gjerne gjort om avsender våget å poste med et nick. 

 

Du kan referere til hash id'en.

Anonymous poster hash: 32c8b...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne jeg gjerne gjort om avsender våget å poste med et nick. 

 

Det er dessverre blitt slik at man er nødt til det for å unngå hets fra idealistene. De samme som er ideallistiske så lenge de bare har problemene på avstand (jr. utleie til NAV-klienter).

Anonymous poster hash: 32c8b...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er vel også det man kan kalle en "rasist". Og jeg poster med anonym bruker, for å unngå hets. For dette snillistiske samfunnet vårt, har kommet så langt at enhver selverklært rasist skal tas.

 

Jeg har mange eksempler på hvorfor jeg er i mot innvandring.

 

 

Sitat, https://www.ssb.no/sosiale-forhold-og-kriminalitet/artikler-og-publikasjoner/stor-variasjon-i-innvandreres-kriminalitet:

 

"Innvandrere er samlet sett overrepresentert blant straffede, men det er store forskjeller mellom landgruppene. Innvandrere fra enkelte land er svært overrepresentert, mens noen landgrupper er underrepresentert. Landene med høyest andel straffede er i stor grad kjennetegnet ved en svært høy andel unge menn, og befolkningssammensetningen forklarer inntil 25-45 prosent av overrepresentasjonen for disse landene. Justert for befolkningssammensetning er det likevel for enkelte land fortsatt over dobbelt så høy andel straffede sammenlignet med den øvrige befolkningen."

 

Foruten det kriminelle, er jeg mot innvandring, siden de som innvandrer absolutt skal ta over vår væremåte og tenkesett. Det finnes veldig få innvandrede muslimer som ønsker å integreres i det norske, kristne samfunnet. De tviholder på sin rett til kvinnesyn, burka og -ikke minst, å få bygge moskeer.

 

Og for å være helt, helt ærlig -ja, jeg hater at jeg ofte besvimer de gangene jeg må ta t-banen i Oslo. På grunn av stinkende utlendinger. Og ja, dere kan gjerne kalle meg ynkelig, patetisk eller latterlig. Jeg står uansett for mine meninger. Jeg mener at Norge er for nordmenn. Jeg er imot nazistene, og å masse-ødelegge folk. Men å masse-utsende dem fra landet vårt, har jeg ingenting imot!

 

Jeg har aldri noen gang opplevd at utlendinger generelt sett stinker mer enn andre, og "Norge for nordmenn" blir for dumt og nazzete. Problemet er at dagens innvandring er ekstremt høy (både i et globalt, og et historisk perspektiv). Det kommer for mange på for kort tid. Dette skaper store problemer i dag, og kommer til å skape enorme problemer i fremtiden. Hvorfor ønsker å mange å kjøre landet på dunken?

Anonymous poster hash: 32c8b...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har aldri noen gang opplevd at utlendinger generelt sett stinker mer enn andre, og "Norge for nordmenn" blir for dumt og nazzete. Problemet er at dagens innvandring er ekstremt høy (både i et globalt, og et historisk perspektiv). Det kommer for mange på for kort tid. Dette skaper store problemer i dag, og kommer til å skape enorme problemer i fremtiden. Hvorfor ønsker å mange å kjøre landet på dunken?

Anonymous poster hash: 32c8b...cb7

 

 

 

You tell me. Du svarte vel egentlig på det samme som meg, bare på en mer "sivilisert" måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...