Gå til innhold

Er man et dårlig menneske...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, om du er et dårlig menneske eller ikke bestemmes av når du legger deg og står opp :)

Jeg har aldri lagt meg kl 22....ikke 23 heller. Da jeg var i militæret stod jeg opp kl 06. Det fungerte aldri for meg. Følte meg alltid trøtt, selv om jeg hadde gjort det over en lengre periode. Kl 06.30 derimot fungerte vesentlig bedre, selv om jeg ikke sov noe mere. Stå opp kl 10-11 er perfekt for meg. Da er jeg aldri trøtt på kveldstid.

Men hvis dette med at du legger deg kl 04 og står opp kl 12, medfører at du ikke får gjort det du skal i form av jobb etc, og og det ødelegger for det sosiale, så er det jo ikke så lurt. Og jeg vil tro at det for enkelte er viktigere enn for andre å ha en riktig/hensiktsmessig søvnrytme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...hvis man liker å sitte oppe om natten og sover fra 04 til 12 (når man har muligheten til det)?

I følge NHD og Madelenemie er visst det eneste korrekt å sove fra 22 til 06.

Anonymous poster hash: 5bbf8...9cf

Dårlig menneske? Nei, det er vel ikke noe problem å legge seg og stå opp når man ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...