Gå til innhold

Skal jeg tro henne eller ikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva bør jeg gjøre i denne situasjonen.

Er sammen med ei jente på 2 året. Alt har fungert bra i lang tid. VI hadde en trøblete start på forholdet da vi begge var usikre på hva vi ville og dertil dating av andre. Jeg ble veldig skuffet over henne i denne fasen og vurderte å bryte forholdet. Spesielt fordi hun ikke var helt ærlig. Jeg ba henne velge og hun valgte meg. Etter dette har vi hatt mindre episoder hvor fortiden til oss begge har gitt oss litt problemer, men vi har jobbet oss igjennom det. Det siste halve året har alt var meget bra. Derfor ble jeg svært skuffet og overrasket da telefonen hennes ringte for noen dager siden og hun tydelig ble stresset. Jeg spurte hvorfor og hun forsøkte å ro seg unna med at det var selgere og derfor ikke ville ta telefonen. Noen som absolutt ikke stemte. Jeg lot saken ligge uten å si noe mer, men da det samme skjedde bare dager etter med samme reaksjon, tok jeg det opp. Hun måtte erkjenne at det var en mann fra fortiden som hadde ringt. Men det var meg som måtte dra ut av henne om det var den samme som ringte for noen dager siden. Hun unnskyldte seg med at hun var redd for min reaksjon og derfor hadde hun tatt en hvit løgn. I tillegg hadde hun også snakket med ham noen dager tidligere.  Min tillitt til henne har fått seg en seriøs knekk. Med bakgrunn av tidligere episoder begynner jeg å tvile på hva hun egentlig holder på med.  Dette er svært vondt for meg, jeg vil så gjerne tro henne, men når jeg føler jeg må presse ting ut av henne vet jeg ikke lengre hva jeg skal tro. Hun beklager og utrykker en voldsom kjærlighet til meg. Hva bør jeg gjøre?



Anonymous poster hash: df09f...4e6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker at hvis hun blir nervøs og unnvikende når hun får en telefon eller to fra "en mann fra fortiden", kan svaret være ett av disse to:

  1. Du er den sjalu typen som lett blir mistenksom, så hun prøver å skjule det for å unngå den situasjonen som har oppstått nå
  2. Hun har noe å skjule når det gjelder forholdet til denne fyren

Når jeg leser mellom linjene dine, heller jeg til å tro på alternativ 1. Det du beskriver er i hvert fall ikke noe jeg syns burde føre til en voldsom tvil og skuffelse fra din side. Hun har valgt å være sammen med deg i 1-2 år og uttrykker voldsom kjærlighet til deg, og det bør være nok i et forhold som er "liv laga".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...